Har hittat den perfekta klänningen. Vill ha tips!
Hej och GOTT NYTT ÅR på er!
Ny som användare på bröllopstorget men har ju såklart använt det massor som inspiration. Känner att många har så bra idéer och skulle bli så oerhört glad över lite tips.
Den 31/8 gifter jag och min fästman oss! Det blir på dagen, alkoholfritt och smörgåstårta efter. Om det hjälper med den informationen = dvs inget party och stort bröllop (ca 65 personer). Festen blir veckan efter.
Klänningen är spikad och klar - denna i ivory alternativt champagne (vad tror ni: blir champagne för mörkt?)
Den ska vara utan axelband.
Jag har långt och ganska "lysande" mörkrött färgat hår som får förbli det till bröllopet (blond egentligen).
Min blivande man har tuppkam/mohawk-liknande frisyr och ska ha följande väst
och halsbestyr. Tror färgen hette beige/guld eller liknande.. tyckte den såg rätt cremefärgad ut. Ja ni ser ju själva, de har fått till färgen bra :) Prickarna i mönstret är guldfärgade vilket inte syns så bra här. Till det ska han ha en skjorta med uppkavlade ärmar. Han kommer bli såå läcker
Min vigselring är jag, liksom klänningen, helt tokig i!
NU till frågorna :D
- Vad tror ni om för accessoarer till mig? Hur skulle ni matcha allt? Tänk på mitt röda hår också ;)
- Vad skulle ni ha för frisyr? Är inne på en "grekisk-inspirerad".. Halvt uppsatt, lockat.. lite lösa slingor runt ansiktet.
- Vilka byxor och skor skulle passa till brudgummen?
- Förlovningsringen min ska uppdateras, vad tror ni passar till vigselringen? (jag friade, hade och har fortfarande tillfälliga ringar som visserligen båda är väldigt förtjusta i!) Och tror min skulle passa fint till vigselringen.. men OM ni skulle välja nåt till, vad skulle ni satsa på?
Hans är den vänstra av dessa och min är på bilden under:
Tack och KRAM!