Ett STORT tack till er alla här inne på BT!
känner att jag måste få skriva av mig lite o det handlar inte om bröllop utan om vänskapsrelationer.
Innan jag hittade denna sajt så hade jag inte många "cyber"vänner eller vänner irl heller för den delen.
På resans gång har jag fått chans att diskutera med många spännande människor. Från början var jag skeptisk o misstänksam mot alla här inne o trodde att alla ville mig illa.
Jag har ju som bekant varit medlem på en annan sajt som har med hästar att göra o där har man hela tiden blivit dissad o icke omtyckt och otrevligt behandlad pga vilken ras mitt hjärta klappar extra för.
Chicita var en av dem jag körde alla taggar ut mot just pga att jag trodde hon var en av de där tjejerna på hästsajten o det visade sig dessutom att hon har varit hästägare så då trodde jag ännu mer att hon var en av de elaka.
men ni alla här inne har stöttat o hjälpt mig med många av mina val inför bröllopet och jag har fått många bra åsikter o intressanta svar på många av mina frågor o funderingar.
Det som har hjälpt mig allra bäst är är att ha fått lite bättre självkänsla när jag har skrivit i tråden Visa DIN brudklänning som handlar om att visa upp sig med klänningen på sig, där inga modellbilder har varit på tal om att få visas upp.
Så många fina och välmenta svar o sådan oerhörd stöttning o peppning för att ta våga ta steget ut o våga visa mig själv med klänningen på så snart vi har gift oss.
Jag känner ingen av er personligen men ni har blivit de finaste "cyber" vänner man kan få o jag är glad att ha fått äran att lära känna så många o härliga tjejer i varierande ålder med varierande erfarehet av allt livet har att ge o som man fått ta.
Ni ska ha en stor eloge för allt ni gjort för mig som maxmamma här inne.
Vill bara säga som slutord att. Ni är helt underbara och bättre människor kan man inte ha omkring sig som vänner här inne. Ni är förmodligen lika go o härliga utanför BT skulle jag tro, jag vill då tro det iaf.
Tack än en gång för att ni finns här när man måste få lätta sitt hjärta o få ta del i intressanta diskussioner.
kram till er alla o hoppas ni alla får en härlig nyårsafton med nära o kära!
mvh maxmamma!!