• Ritak

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Ja verkligen! Igår hade dom än en gång bett mig ringa dit, när jag ringer hade hon inte tid att prata och dom frågar om jag kan ringa upp.. Så sa jag att jag har faktiskt ring er sex gånger nu så nu får faktiskt hon ringa upp mig.. Detta var igår runt 09 tiden, hon har fortfarande inte ringt...

Vill nämna att tårtan därifrån kostar ca 5000!!! Hade det inte vartit så att den "ingår" i det packet vi bokat så skulle jag nog inte bry mig om att ringa dit igen....

• Ritak

Memme: Ja jag är jätte besviken, dom har inte ringt idag heller...

MissJH; jag är likadan vill titta på den hela tiden, lääängtar så tills jag får ha den på mig för alltid Flört

Linda; Oh spännande! säg till när ni bokat Flört

För mig är det exakt 3 månader kvar nu! Tiden går fooooort.

• Ritak

Åh grattis Linda! Också avundsjuk!!

Vigslehäftena dom gör man själv alltså? Inte kyrkan? Känner att jag har noll koll...
    Vad ska ni ha i bröllopshäftena?

En kompis till mig berättade att dom hade varit på bröllop, där hade dom fått en liten bok där det stod tre saker som beskrev varje person så skulle dom prata med sina bordskamrater om dessa tre ämnen.. Rätt roligt? Skrattande

• Ritak

Åh jätte fina inbjudningar Linda! Blir riktigt avundsjuk Glad

Jag hade nog valt bort knapparna och blommorna, för jag gillar när det är väldigt "enkelt" (fast dina inbjudingar är ju allt annat än enkla, hahah Flört

Ni som ska göra festhäften och typ presentera gästerna lite, vad ska ni då skriva? Vi har alltså bjudit typ 90 pers, och jag kan inte svara på vad alla dom gillar osv då många är långväga släkt osv....

• Ritak

Har du någon bild på era inbjudningar Erika? Hade varit kul att se Skrattande

• Ritak

MiaMiniMe; ursäkta spåket men vilken jävla kärring!
    Säg åt henne att passar det sig inte behöver hon ju inte komma... Usch för sånna människor!

Det är klart att det är en ÄRA att sitta vid honnörsbordet, kan hon inte prata med honom får hon väl sitta tyst (eller inte komma alls)

Så otroligt tråkigt och otacksamt av henne! Men ja förstår ju att ni vill att hon ska närvara men då får hon ju acceptera att ni har gjort bordsplaceringen som NI vill ha den, det är ju er dag. Hoppas det löser sig!

• Ritak

Vad härligt att det går framåt för er !

Jag känner att jag har ätit upp mig lagom till bröllopet... Usch jag som ville va smal och fin i min klänning... Jaja jag har iaf skrivit in mig på gymmet här och ska försöka gå på fyra pass (typ spinning) i veckan...

Idag känner jag mig bara ledsen och nedstämd, dels över min vikt men framför allt för att jag inte kommer någonstans i bröllops planerna... Går runt och oroar mig för vem som tar handom paraplyet typ Obestämd

• Ritak

Jag har gått ner väldigt mycket typ 23 kilo, när jag vägde som minst var nöjd. Men nu har jag gått upp nästan 10 kg!!! är så missnöjd Rynkar på näsan
    Jag vet att en del är muskler, men mycket är också fett och är pga att jag är världens största gotte gris.... Jag håller tummarna för dig Miss Jh!

Känner igen mig, jag har whiplash och har därför ofta långa perioder då jag inte kan träna alls..

Tack Linda det värmer! Ja jag är likadan, älskar att äta och laga mat eller baka.
    Jag vill lixsom inte vara en pinne men jag hade gärna haft mindre hull på mage/lår och varit mer vältränad. Så får jobba på det nu! Vill också var i mitt livsform på bröllopet så man alltid kan titta tillbaka och tänka "guuuuud vad snygg och smal jag var där". haha Flört

• Ritak

Tack! Det gör ju tyvärr inte det, jag har iaf laddad med en så där snygg kropps-strumpe sak till bröllopet. Haha! Sexigt som fan Flört (Byter om till bröllopsnatten så jag inte skrämmer ihjäl min blivande) höhö.

Jag tycker träning är jätte roligt, men så kommer ju min nacke/rygg och ställer till det och då bli man så omotiverad... Men största lasten i mitt liv är SOCKER, älskar ju socker... kakor, godis, bakelser, ja allt... Obestämd

Så från och med idag ska jag försöka att hålla mig ifrån sockret och träna minst fyra gånger i veckan. Då borde jag ju va fit till bröllopet!

Duktig du är Miss Jh! Jätte bra jobbat ju Skrattande

• Ritak

Ja förstår verkligen hur du känner. Ja precis man får tänka så!
    Åhhh hantelprogram?!?? det här måste du ju dela med dig av? har du inga bilder? vad kör du för vikter/reps? Flört
    Jag vill också ha fina armar, har ju också axelbandslös klänning...

Ja vi får väl se hur det går, jag hoppas jag är nöjd på dagen D iaf Glad

• Ritak

Men herrege hur tänkte du att du skulle gå ner mer i vikt? Du måste ju va jätte liten och tunn Glad Men mer vältränad kan man ju alltid bli!

Tack så mycket det ska jag göra!
    Ja det tror jag med, men om man lixom kommit i sitt livs form och tappat några kilon tror jag man är lite extra nöjd Flört

• Ritak

Ja precis. Ja nu får vi peppa varandra och försöka träna stenhårt (och äta rätt) haha.
    Maten vi äter är jag jätte nöjd med, vi äter varierade middagar, sällan snabb mat och jag lagar nästan allt från grunden. Men det är det där sockret som alltid smyger sig in i mitt liv...

Vad brukar ni äta för mat? Glad Jag ska försöka gå på spinning två gånger i veckan, cx en gång i veckan & bodypump en gång i veckna (om jag fixar det med min nacke vill säg). Samt någon promenad.

Låter ju jätte mysigt! Jag har bestämt mig för att göra ett bröllops-kit som jag ska ge honom på bröllopsnatten, med doftljus, massageolja, någon badbomb eller fin tvål, champange osv Skrattande Så vi kan mysa till extra! Det kanske had varit något för er också?

Jag tänker iaf att tända ljus är ett måste! Massa kudar och fluff, kanske rosenblad på sängen? Champange + champange glas?

Du kan ju alltid köpa fina inredningskuddar med texter som "Mr & mrs" "love is all you need" osv, dom kan du ju ha som inredning senare.

Annars tycker jag sånna här kuddar är gulliga som hör ihop Skrattande
  • Ritak

Så lite! Glad Ja det är fint. Vi ska ju "bara" ha bröllops middag så tror det kan passa sig med lite champagne på kvällen. Ja dom var super gulliga!

Okej tråkigt att dom är allergiska men bra att ni lagar all mat från grund, så vet man vad man får i sig Glad

Hahha, duktig du är Flört var glad om du håller dit sockar ätande till helgen, jag vill gärna äta socker VARJE kväll. haha.

• Ritak

Min sambo har också gått på LCHF och gått ner massor! Men ni har ju lixom fått barn så då är det ju ok att ha lite hull på magen, jag har ju inte fått några ungar ännu så jag borde ju va fit som fan Tungan ute

Oh vad härligt att hitta rätt klänning!

Åh jag ska in och spana i ditt galleri, vad nyfiken jag blev!

Miss JH; jag vet faktiskt inte var dom finns att köpa, googlade bara på typ kuddar eller liknande. Ska försöka se om jag kan hitta någon sida till dig Glad

• Ritak

Miss JH;

www.hm.com/se/product/04991 - A true love story never ends.

www.ellos.se/ellos-home/kuddfodral-avery/378508&Nao=21 - happines & love

www.hemtex.se/article/prydnadskudde_135866 - love is all you need

www.ellos.se/ellos-home/orngott-mine-yours-2-pack/390622&Nao=1 - mine / yours

www.ellos.se/ellos-home/orngott-i-2-pack-love/331097&Nao=5 Lo / ve

www.ellos.se/ellos-home/orngott-carma/389229&Nao=8 - love me forever

Dessa var dom jag hittade. Hittade tyvärr inte var man kan köpa Mr & Mrs eller kärleks kudden Rynkar på näsan
    Dock finns det sidor där man kan designa sin egen kudde blev ju dock rätt dyrt...

• Ritak

Åhhh jädrans vad fint! Nu blev jag ju också lite köp sugen Flört

Ja du ser det finns massor, jag tror du kommer kunna göra stugan huuuur mysig som helst! Glad

Själv har jag slagit in lite doftljus idag, som vi kan ta med till hotellet och smekmånaden Skrattande

• Ritak

Miss JH: Ja jag kan se dina bilder i galleriet iaf. Jaaa så fint! Smart idé. Gjorde samma sak till min sambo fast beställde till mina föräldrar, mamma var helt förtvilad när när hon hade öppnat ett packet som var till min blivande i tron att det var till henne. Haha Glad jag är ju för tillfället "mellan" jobb ni vet så har också rätt mycket tid över. höhö.

Erika: Jag kan inte heller se några bilder Gråter Åh jag är ju jätte nyfiken nu juuu!

Tess: Välkommen! Slott? oh det lätt fett! Har du kommit långt i planeringen? Köpt klänning? Ös in med bilder vi vill se allt! Skrattande

• Ritak

Blir nog jätte mysigt! Ska ni ha vigseln ute? Oh spännande! Ja beställde från jenjenhouse och dom kan jag varmt rekommendera :) finns en bild på den längre bak i tråden. Vad har du tänkt för ring? Jonna jag har köpt ljusen från partylite, men det kan man ju bara köpa på deras homepartys. Annars kan ja rekommendera yankee candels :D

• Ritak

Jonna: Ja deras ljus luktar verkligen som en dröm! Hahah gör det, jag har länge velat köpa en tavla det står "Im not bossy, i just have better ideas" höhöh Flört

Tess: Jag får väl bryta trenden och säg att jag gillade klänning nummer 1 bätttre, den hade jag valt. Men det är ju du som ska trivas i den!! Åh jag vill också se bilder på ringen/ringarna Skrattande

Linda; rosa hår på bröllopet blir en hit! Ny trend kanske? Glad Tintin är ett så jäääkla gulligt namn.

Nu har jag lagt till mig i gruppen, ska försöka lägga till alla er som vänner, missar jag någon får ni lägga till mig Skrattande

Hemligt bröllop? njaaa som ni ser är typ allla mina uppdateringa om mitt bröllop. heheheh

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!