• Ritak

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Ja men då har dom ju fixat det nu. Ja det låter ju perfekt Linda! håller tunmarna så den finns kvar sen! Jag har ju beställt mina klänningar men min blivande har varit med och valt och sett mig prova dom :)

• Ritak

Tack! Ska få den insydd nästa vecka, jag hade ingen anning om vad en sömmerska tar så blev JÄTTE förvånad när hon sa att det skulle kosta ca 100-150 kr, lät inte det jätte billigt?

Jisses vilket pang pris ni fick på trubaduren! Har du bilder på näbbklänningarna? Nyfiken!! Hoppas den andra passar. Jag har efter mycket om och men bestämt mig för att satsa på en märkes väska till bröllopet... Eftersom jag tror jag får stor använding av den senare Glad

• Ritak

Ja verkligen! Kerstin Ritsborg heter hon, bor här i min hemby Sölvesborg :) Åh vad kul med klänningen! Hoppas den passar :) var set snörning i ryggen eller hur knäpper man den?

• Ritak

Se där ja, jag är född 91 (precis fyllt 22). Ja men snörning i ryggen ger ju lite mer spel utrymme så att säg, är det knäppning måste man ju ha typ exakt samma mått som den andre. Fast går ju alltid att lägga in. Jag håller tummarna! :)

• Ritak

Sidan krånglade men tror jag hittade dom ,det var dom rosa klänningaran med en blomma va? Dom var super söta iaf!

Vi har inte bestämt någon musik alls ännu. Har bett mina kusiner som är musikalisak att sjunga valfri fin kärlekssång det är det enda Glad

Åh vad roligt att titta på ringar! Har du någona anning om vad du vill ha för någon ring? Nyfiken som jag är så undrar jag vad ni andra har lagt på era ringar? Alla mina annhöriga tycker nämligen att vi spenderade en hel förmögenhet på våra ringar, medans vi tyckte att vi hade fyndat Tungan ute Haha.

Fick mig en liten chock när jag läste Allt om bröllop igår och hittade min egen vigselring i tidningen Glad hihi.

Jag ska till vinslöv på torsdag så kan informera efter det Glad

• Ritak

Ah dom var ju ännu finare! Så gulligt med brudnäbbar, är det era barn som är näbbar? (om ni har barn alltså) Glad

Har ingen bild på min egen ring då den ligger i ett bankfack, haha. Men här har du en från nätet; www.hedbergsguld.se/schalins-vigselring-nimbus-p-1043.html .

PRECIS så resonerade vi också! Den kostade ca 11.000 kr, vi hade en budget på ca 30.000 för alla tre ringar och det höll vi oss inom. Den var annorlunda och häftig ringen! Björn Nilsson är det han som har på hörnan?

• Ritak

Miss JH: Åh vad mysigt! Önskar att vi också hade haft egna barn som kunde va brudnäbbar.. Ja jätte fina! Och barn är ju alltså himla söta Skrattande Ja jag är så jäkla nöjd! längtar tills jag får bära den med Flört Ah, jag tänkte på den som ligger typ vid Subway på ena hörnan. Han ska med göra egna ringar om jag inte har fler för mig, har för mig att mina vänner designade och beställde sina ringar därifrån och dom är helt MAKALÖSA! 

(Titta upp det memme för där vet jag att mina vänner lämnade in guld som jag sen tror dom använda i ringarna)

Åh vad tråkigt Memme :( Jag var på två affärer i Helsingborg igår (Anina & Stiliga högtids kläder) och fick knappt ett Hej när jag kom in i butken....

Men det är klart att det tar tid, ska man hitta sin drömklänning måste man ju få känna sig för! Vad har dom för affär i Laholm?

• Ritak

Memme: Herregud vad vacker du är! Klänningen var tusen gånger snyggare på dig än på modell-tjejen. Klänningen klär verkligen dig! Glad

Miss JH: Haha vad gulligt! Skrattande

• Ritak

Vi har bestämt att ha en bröllops-middag iställer för bröllops-fest, eftersom att vi ska rymma iväg den kvällen får det ju inte bli allt för sen Glad Så vi ska ha barn både i kyrkan och på middagen.

LindaCalle - svarta stenar det har jag nog aldrig sett! Kan du hitta en bild på en sån du vill ha eller likanande? Åh vad drygt med sånna människor.. Dålig service är faktiskt en sån sak som gör jag slutar handla på en affär.

• Ritak

Memme: Det var ju en jätte häftig idé!

Vad har ni för förlovningsringar? Ska er blivande ha två ringar eller en? Har du och din blivande likadana förlovningsringar? Glad

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!