• Jssson

Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!

Efter tekniska problem så har jag lagt till ett S från Jsson -> Jssson

När vi förlovade oss så var det ett gemensamt beslut. Sambon känner mig, jag tycker INTE om överraskningar.

Jag vet att sambon skulle bli glad om vi gifter oss, vi har varit ihop i närmare 9 år förlovade i 7 år så det är väl på tiden

För ett tag sedan så satt vi =jag och sambon med några i hans familj, de frågade om vi inte skulle gifta oss snart. Sambon tittade på mig o sa inget, så jag svarade som vanligt att jag inte får ihop bordsplaceringen än.

Jag har funderingar på att fylla i våra uppgifter på hindersprövningen, skriva ut och skriva under den och sedan skicka den till sambon. Och så klart laga in god middag

• Jssson

LindaCalle: Ja hindersprövningen gäller i 4 månader, hade inte tänkt fylla i datumen innan utskrift. Utan istället vänta tills det är tid att skicka in.

• Jssson

Det var så lite, sahara8. Välkommen

Roligt att se att det går framåt för alla

Nästa torsdag 7/2 så kommer min sambo troligtvis få brev på posten.

• Jssson

Erika83
    Jssson - Sambon får hinderssprövningen på posten den 7/2, sen får vi se
    LindaCalle
    memme - hässleholm 17/8 vankiva kyrka - Stoby byggdegård
    MiaMiniMe
    mille88
    MissJH- Kristianstad 29/6 Åhus trädgårdsbröllop vid havet- festen på samma ställe
    MrsM
    Sahara8 - sölvesborg 12/10 Mjällbykyrka-Tulseboda Brunn

Kan inte skriva så mycket, då jag inte vet hur sambon vill ha det ;)

Bor en bit utanför Kristianstad med sambo och hund

Spotify har gjort en lista där de har samlat väldigt mycket bröllops musik Digster Bröllop

• Jssson

Är det någon här som ska på Bröllops mässan i Malmö i helgen?

• Jssson

Jag visste att jag läst någonstans att det var någon som skulle dit, men missade ditt inlägg

• Jssson

Sambon kom in så det fick bli en snabb stängning ;) Det hade varit roligt att besöka mässan även om inget är bestämt, Men vet inte om jag får med någon. Oddsen att vinna ökar ju när du besöker mässan

• Jssson

Miss JH vad kul att ni redan fått svar

• Jssson

sahra8 Vi har mycket allergi i vår familj = lätt till tårar så det blir nog knäpptyst, tårar och sen vill han nog berätta för alla.Det är därför jag har lagt det till den 7/2 då vi inte kommer att träffa någon i familjerna på några dagar, anners så träffas vi väldigt mycket.

Min syster skulle jobba i helgen, och det är hon som är min bundsförvant än så länge i detta

Så nu får jag se vem jag vågar fråga om de vill följa med i helgen.

Det är väldigt roligt att se att vi blir fler medlemmar i tråden

Och att se att planeringen går framåt för alla

LindaCalle vad roligt att prova klänningar, vet du vad du vill ha för modell?

Jag har redan hittat min drömklänning, så vet inte om jag ska prova fler i andra modeller bara för att det är min enda chans att ha en gräddbakelse på mig ;) fick inte gå på balen i gymnasiet.

• Jssson

Vilka fina klänningar ni har.

Miss JH: Har du själv satt ihop inspirationsbilden?

Svar på tråden Bröllop kring Åhus/Kristianstad 2013!!