Inlägg från: Principisessan |Visa alla inlägg
  • Principisessan

Vad har du för intressen?

daniiel skrev 2012-11-25 19:18:55 följande:
    Inget, nada, noll, nothing...

Jag umgås med familjen, tar hand om hunden (och katterna) och sitter här ;) hahaha
    fast din bröllopsblogg och aktiviteten här med alla tips på brudklänningar och underkjolar är väl ett intresse? 
  • Principisessan

förutom tid med familj, o umgås med sambon och så, om jag räknar egna intressen, så är inredning ett stort intresse för mig. Jag kan lägga timmar på att bara drömma och fundera på hur jag skulle vilja ha det även om plånboken inte kanske räcker till alltid. 
    Tidigare tecknade jag en hel del, och ritade serier som skildrade mitt eget och folk kring mig i vardagslivet. dock har väl inspirationen trytit lite och det är svårt att komma igång igen.

Gör brudbuketter till folk jag känner när de gifter sig, dock jobbar jag inte för tillfället som florist.
    Och så är bakning ett stort intresse som jag gärna gör. Gör lite tårtor på beställning även om det inte är så mycket. Bloggar om inredning och bakning men det kanske inte räknas som hobby? :)

Ja vad mer.. jobbar som mjukvarusäljare till företag så då blir ju det också ett lite nördigt intresse att grotta sig ner i, även om jag inte räknar det till mina privata intressen kanske. Det är ju mer mitt jobb som jag blivit bra på då jag lägger tid på att lära mig saker. 

• Principisessan
    daniiel skrev 2012-11-25 19:32:11 följande:
    Jadå, klart att det är ett bra intresse :) Jag har dock ingen hobby/fritidsaktivitet som typ spela innebandy, rida, gymma, fota, baka osv som många andra har.
    majjja skrev 2012-11-25 19:25:58 följande:
    fast din bröllopsblogg och aktiviteten här med alla tips på brudklänningar och underkjolar är väl ett intresse? 
    Haha ja, det var ju därför jag skrev att jag sitter här på BT som ett fritidsintresse ;P
    ah, missade den biten, läste nog lite snabbt :) 
  • Principisessan

ooh just ja, jag gillar att pyssla med scrap booking, sy ibland och sånadär småprojekt. O så har jag gett mig på att bygga om möbler. inga stora grejer men att man sågar o snickrar lite samt målar för att de en gammal möbel en ny funktion. sånt är skoj, mne det är väl inget jag gör jämt. 

nåt jag verkligen skulle vilja vore att lära mig sjunga. kanske gå i en kör. men tror att jag för att våga OCH låta bra skulle behöva ta lite lektioner först. En dröm vore ju att sjunga en särskild låt till min blivande på vårt bröllop men med det är väl min mer narcissistiska sida som drömmer om att låta som celine dion än att nån ska vråla "släpp katten" när jag sätter igång ;) hahaha  

Svar på tråden Vad har du för intressen?