• Pernilla634

Hur beställer jag från Landy???

Nu har jag till 98 % bestämt mig för att beställa en brudklänning från Landybridal. Dock med några ändringar på ursprungsklänningen. Nu till min fråga: hur gör jag när jag ska beställa? Jag kan ju inte lägga klänningen i varukorgen så att säga, då vet de ju inte mina ändringar?! Ska jag skicka ett separat mail med min beställning eller hur går jag tillväga?? Och betalar man direkt när man lagt in sin beställning? Får man kontakt med någon så att man kan "följa" klänningen, dvs. skickar de bilder innan den skickas till mig?

Många frågor som ni säkert skrivit om tidigare men jag orkar inte bläddra igenom alla "Kina-trådar" för att söka svar så jag HOPPAS att någon kan hjälpa mig och göra mig klokare! :)

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Hur beställer jag från Landy???
  • daniiel

Du skickar ett mejl till Landy, bifogar bilder på klänningen med ändringarna du vill ha och skriver vad du vill ha. Du kommer då få ett pris på klänningen som du antingen kan acceptera eller inte. Gör du det, så sköts beställningen via mejlen. Du får då veta hur du ska betala osv. Det har varit lite olika med det där om man får bilder innan klänningen skickas, men du kan alltid be om det :)

• Juli2013

åh jag är ju också sugen på Landy, vilken är det du vill beställa..?? Skrattande

• Pernilla634

Ok, tack så mycket! Misstänkte att det var så jag skulle göra men ville vara helt säker! Är ju liksom inte HM man beställer ifrån! ;)

• daniiel

Haha ja, det är inte så lätt, men det brukar flyta på bra när man väl skickat iväg första mejlet :)

Ja, jag är också nyfiken på vad det blir för klänning! :)

• Pernilla634

Det blir nog denna fast utan pärlor på skärpet och i golvlängd, färg ivory!
  • Juli2013

åh, en fantastisk snygg klänning! den var classy! Skrattande Skulle vara väldigt kul att se sedan hur den blir i verkligheten!

• Pernilla634

Jag hoppas såååå att den blir bra! Provade en liknande i en affär som gick på dryga 9000 så jag tänker att jag chansar på att beställa från Kina! Har ju sett en tjej som beställde denna som den är, fast utan pärlor, och den ser så fantastiskt välsydd ut så jag hoppas jag blir nöjd.

Ungefär hur lång leveranstid är det, någon som vet?? Fast det kan ju säkert variera. Ska inte gifta oss förren i maj så hoppas den hinner komma tills dess iaf! :)

• daniiel

Jag tror faktiskt inte att du behöver oroa dig över klänningen, jag kan nästan (men bara nästan hehe) lova att den kommer vara väldigt fin och i bra kvalitet :)

När det gäller leveranstid, så räkna med ca 2 månader. Ibland går det ju snabbt och ibland blir det förseningar, men du bör då definitivt hinna få den i tid :)

• Elino79

Hej!

Jag beställde en klänning från Landy för en vecka sedan. Jag lade klänningen i "kundkorgen" på vanligt sätt, men skrev ner ändringarna i rutan längst ner på beställningssiden (efter man fyllt i sina mått), gick till "kassan", betalade med paypal och det var klart. Sedan fick jag bekräftelsemail på min order. Landy kontaktade mig dagen efter på mail för att se efter att de hade uppfattat mina ändringar korrekt. Nu är det bara att vänta

Svar på tråden Hur beställer jag från Landy???