• Hannis23

Annorlunda klänning - vilken är finast?

Jag vill inte ha en helvit klänning, utan någon mer annorlunda. Har hittat dessa tre på Landybridal, men har jättesvårt att välja! :) Färgtemat kommer vara vit/svart/röd på dukning och annat.

1.

2.

3.

• Svar på tråden Annorlunda klänning - vilken är finast?
  • Mmmaria

Av dessa tre gillar jag bäst nr 1. Det är en fin modell och fint mönster.

• maxmamma

själv föll jag för den vit o röda klänningen men det kanske beror på att sag själv ska ha en vit och röd klänningTungan ute

• CoG

Och jag tycker bäst om nr 3 tror jag.
    Nr 2 var också läcker :)

• daniiel

Jag tycker fortfarande att modellen på den första klänningen är finast, men, jag kan inte längre säga att jag tycker du ska välja den. Efter att kikat lite närmare, så bekräftades det jag trodde efter att ha kikat på bilden i TS aningens mer noga. Nämligen detta...

Tyvärr kära Landy, men det är inte snyggt gjort! Spetsen på kjolen är ju samma, så det ser likadant ut där.

Precis som jag inte tycker att applikationerna på den röda klänningen var speciellt fina heller.

Så jag måste nog säga att jag tycker broderierna på den tredje klänningen är finast, även om jag inte riktigt gillade modellen på kjolen på den.

Nåja, smaken är som baken och huvudsken är att du TS väljer den klänning du tycker bäst om! :)

• PiaB

Och jag bara älskar trean! En sån skulle jag kunna haft om jag nu inte hittat min drömklänning redan

• Hannis23
    daniiel skrev 2012-11-08 17:50:28 följande:
    Jag tycker fortfarande att modellen på den första klänningen är finast, men, jag kan inte längre säga att jag tycker du ska välja den. Efter att kikat lite närmare, så bekräftades det jag trodde efter att ha kikat på bilden i TS aningens mer noga. Nämligen detta...

Tyvärr kära Landy, men det är inte snyggt gjort! Spetsen på kjolen är ju samma, så det ser likadant ut där.

Precis som jag inte tycker att applikationerna på den röda klänningen var speciellt fina heller.

Så jag måste nog säga att jag tycker broderierna på den tredje klänningen är finast, även om jag inte riktigt gillade modellen på kjolen på den.

Nåja, smaken är som baken och huvudsken är att du TS väljer den klänning du tycker bäst om! :)

Ja jag har sett det och det är tråkigt att de ser så billiga ut... :( Tror faktiskt också att jag gillar den tredje mest i broderierna, men nummer ett med modellen :) Vi får väl se....
  • Hannis23
    maxmamma skrev 2012-11-08 16:41:40 följande:
    själv föll jag för den vit o röda klänningen men det kanske beror på att sag själv ska ha en vit och röd klänningTungan ute
    Kul! Har du bild? Skrattande
Svar på tråden Annorlunda klänning - vilken är finast?