Annorlunda klänning - vilken är finast?
Jag vill inte ha en helvit klänning, utan någon mer annorlunda. Har hittat dessa tre på Landybridal, men har jättesvårt att välja! :) Färgtemat kommer vara vit/svart/röd på dukning och annat.
1.
2.
3.

Jag vill inte ha en helvit klänning, utan någon mer annorlunda. Har hittat dessa tre på Landybridal, men har jättesvårt att välja! :) Färgtemat kommer vara vit/svart/röd på dukning och annat.
1.
2.
Av dessa tre gillar jag bäst nr 1. Det är en fin modell och fint mönster.
Jag tycker också att den första klänningen är finast av dessa tre faktiskt :)
själv föll jag för den vit o röda klänningen men det kanske beror på att sag själv ska ha en vit och röd klänning
Och jag tycker bäst om nr 3 tror jag.
Nr 2 var också läcker :)
Ettan tyckte jag var klart finast!
Jag tycker fortfarande att modellen på den första klänningen är finast, men, jag kan inte längre säga att jag tycker du ska välja den. Efter att kikat lite närmare, så bekräftades det jag trodde efter att ha kikat på bilden i TS aningens mer noga. Nämligen detta...
Så jag måste nog säga att jag tycker broderierna på den tredje klänningen är finast, även om jag inte riktigt gillade modellen på kjolen på den.
Nåja, smaken är som baken och huvudsken är att du TS väljer den klänning du tycker bäst om! :)
Och jag bara älskar trean! En sån skulle jag kunna haft om jag nu inte hittat min drömklänning redan
den översta var fin men när man tittar närmre så är ju den inte alls så fin som man trodde vid första anblicken.
Kollade lite på landys klänningar och om det nu vore jag som skulle ha en klänning med svarta detaljer hade jag valt typ nåt sånt här men bett om att få i svarta detaljer istället..
www.landybridal.co/a-line-sweetheart-chapel-train-ivory-wedding-dress-h1lbld0306.html
Så jag måste nog säga att jag tycker broderierna på den tredje klänningen är finast, även om jag inte riktigt gillade modellen på kjolen på den.
Nåja, smaken är som baken och huvudsken är att du TS väljer den klänning du tycker bäst om! :)