De flesta bröllopsklänningar kan jag inte ha, hjälp...
Jag har börjat titta lite på klänningar och har ett litet problem. Det är nämligen så att jag har ett ganska stort födelsemärke över bröstkorgen och ena axeln, så kan inte ha de flesta klänningar typ sweetheartmodeller. De jag har sett med ärm är väldigt trista. Blir lite ledsen när jag ser så många fina klänningar och jag kan inte ha någon av dem...
Tänkte därför be om hjälp om att hitta något bra. Jag tänker mig en överdel som ser ut typ såhär:
www.landybridal.co/a-line-one-shoulder-court-train-champagne-wedding-dress-h1sp0044.html (fast utan släpet och att tyget går längre ut på armen, samt att det går ut på andra sidan också)
Eller såhär:
www.landybridal.co/a-line-one-shoulder-chapel-train-ivory-wedding-dress-h1lblb2472.html (lite ärm på andra sidan också, och liiite längre ärm på ärmsidan)
Vill ha sådana här egentligen, men de måste vara täckt upptill:
www.landybridal.co/ball-gown-strapless-chapel-train-white-wedding-dress-h2lbld1483.html
www.landybridal.co/ball-gown-wedding-dresses-sweetheart-ankle-length-champagne-h2lbhs4231.html
www.zarabridal.com/chic-sweetheart-strapless-crystal-beads-working-dropped-organza-satin-wedding-dress-for-brides-p-880.html
Eller kanske en sådan:
www.landybridal.co/ball-gown-sweetheart-chapel-train-wedding-dress-h2lblb2912.html