• Ememem

Vilken klänning ska jag välja?

Hej,

Jag behöver lite smakråd.

Jag har hittat två klänningar som jag älskar men vet inte vilken jag ska välja.

Vilken tycker ni jag passar bäst i?

• Svar på tråden Vilken klänning ska jag välja?
  • gusmelinka

Jag tycker tvåan. Du får finare former och den känns lite lyxigare.

• L och J

2:an! Den är supersnygg! Du va jättefin i den

• L och J

Vad heter 2:an? Märke,modell?? JättefinSkrattande

• daniiel

Den första. Jag håller återigen med kloka Chicita i att ringningen på tvåan gav dig lite väl breda axlar. Den första klänningen ser ut att passa dig otroligt bra och ger dig väldigt fina former :)

• Ememem

Båda är Justin Alexander, den första är modell 5887 och den andra är 8630.

• emzerus83

Båda är jättefina klänningar som jag tycker du passar väldigt bra i!! Jag tyckte att 2an var strået vassare faktikst, den var otroligt vacker!

• Ememem

Tack så jätte mycket för alla svar. Måste nästan åka tillbaka till butiken och prova dem igen för att förnya känslan av dem båda.

• Tokig
    Ememem skrev 2012-11-08 13:07:35 följande:
    Tack så jätte mycket för alla svar. Måste nästan åka tillbaka till butiken och prova dem igen för att förnya känslan av dem båda.
    Det låter som en väldigt bra idé tycker jag :)

Jag tycker ettan är helt underbar. Ser ut att vara väldigt fin spets och sitter otroligt fint på dig.

Tvåan är också fin, men (och nu ska jag vara ärlig). Jag tänker kinaklänning när jag ser den. Och nu vill jag påpeka att jag absolut inte tycker det är något fel med kinaklänningar, ni som följt mig här på BT vet att jag också har testat kinaklänningar, men om man tänkt köpa sin klänning i butik och lägga de extrapengar det kostar att faktiskt få den från en butik så skulle åtminstone jag tycka att det kändes lite tråkigt om det var en klänning som ofta kopierades.

Usch, jag hör själv hur det låter men jag hoppas du förstår vad jag menar. Klänningen är ju underbar och det är väl därför de flesta kinafabriker har en liknande modell. Men jag hade nog (kanske) tyckt att det var lite tråkigt.

Med tvåan känner jag helt enkelt att jag har sett den innan. Ettan är vacker, lite ovanlig och har det lilla extra.
  • Ememem
    Tokig skrev 2012-11-08 13:35:35 följande:
    Det låter som en väldigt bra idé tycker jag :)

Jag tycker ettan är helt underbar. Ser ut att vara väldigt fin spets och sitter otroligt fint på dig.

Tvåan är också fin, men (och nu ska jag vara ärlig). Jag tänker kinaklänning när jag ser den. Och nu vill jag påpeka att jag absolut inte tycker det är något fel med kinaklänningar, ni som följt mig här på BT vet att jag också har testat kinaklänningar, men om man tänkt köpa sin klänning i butik och lägga de extrapengar det kostar att faktiskt få den från en butik så skulle åtminstone jag tycka att det kändes lite tråkigt om det var en klänning som ofta kopierades.

Usch, jag hör själv hur det låter men jag hoppas du förstår vad jag menar. Klänningen är ju underbar och det är väl därför de flesta kinafabriker har en liknande modell. Men jag hade nog (kanske) tyckt att det var lite tråkigt.

Med tvåan känner jag helt enkelt att jag har sett den innan. Ettan är vacker, lite ovanlig och har det lilla extra.
    Ettan är verkligen helt underbar, jag försökte faktiskt först se om möjligen något kina företag kunde göra en liknande klänning men de bilder de skickade med förslag på spetstyger kunde inte komma i närheten av originalet och jag insåg då att den är väldigt speciell.
  • Principisessan

1:an är ruskigt söt på dig. båda sitter fint men 1:an är mer ovanlig. 
    2:an har lite samma stuk som väldigt många klänningar har.  

• Eleya

2'a..sagolik på dig!

*Sträva efter att vara tilfreds med livet, Lycka är bara en känsla, att vara tillfreds är ett tillstånd*
Svar på tråden Vilken klänning ska jag välja?