• sanon

gifter mig om 3 dagar, har blivit sjuk!!!

Gifter mig på lördag, om 3 dagar. Å idag har jag blivit förkyld!!! Känner att feber verkar inte långt borta. Va faaaan ska jag göra????!! är villig att testa alla husmors kurer som finns, även om det kanske inte funkar. Vad är era bästa tips mot förkylning??? jag kan ju inte vara sjuk på våran dag!!

• Svar på tråden gifter mig om 3 dagar, har blivit sjuk!!!
  • L och J

ojojoj... gå till apoteket idag och köp alvedon och ipren, nässpray med olja i så det inte svider. Köp D-vitaminer på hälsokosten och få i dig massa c-vitamin. och sömn och VILA!
    krya på dig nu, hoppas det blir bättre!

• goli

Te med honung och lime/citron brukar funka riktigt bra! Vila så mycket du bara kan och drick mycket vätska t ex nyponsoppa och blåbärssoppa, innehåller mycket C-vitamin! Krya på dig!

• Mmmaria

Köp en näs-skölj snabbt. Våra har vi köpt på hälsokostaffären. Vi använder dessa så fort vi känner symptom.

• Gissi

Jag rekommenderar Kaloba, möjligtvis esberitox. Finns på apotek och hälsobutiker. Jag äter Kaloba och alla symptom är borta efter 1,5-2 dagar! Testa den!!

• sanon

2 mil till närmaste apotek, orkar inte kör så som jag är nu. Möjligtvis kan jag få nån att handla åt mig imorgon! Hur funkAr vitlök? C vitamin på brus tablett funkar de me?

• sanon

Läste nånstans om att gurgla salt vatten nån som vet om man kokar och hur mkt salt samt hur det hjälper? Mot febern?

• Mumin

Köp Echinaforce eller Echinaguard!!!! Smakar as men funkar kanon! Kan Jang är väl mot förkylning med? Har inte testat, men det kankse är värt det? Båda köps på hälsokost. Lycka till!!!

• Papillon

Åh, stackare :( Röd solhatt i valfri form! En av få antiförkylningssaker med vetenskap som visar att det faktiskt kan förkorta en förkylning med 1 dygn. Hoppas du blir bättre på nolltid!!

• Sansim

Ingefära!

Det ska finnas nån riktigt bra "shot", sök på nätet :)

Svar på tråden gifter mig om 3 dagar, har blivit sjuk!!!