• FruNovember

Kvällen innan bröllopet, vad gjorde ni? :-)

Jisses, 20 dagar kvar till vår stora dag! Nu eftersöker jag tips på saker som kan lyxa till den sista kvällen som ogifta.. vi kommer att bo på hotellet fredag- söndag för att kunna njuta av atmosfären ordentligt.. Har bokat badtunna för oss vid 18 på fredagen, sen tänker vi äta middag i restaurangen.. Någon som har romantiska tips? Eller kanske lyxiga skönhetstips? Vad gjorde ni?

• Svar på tråden Kvällen innan bröllopet, vad gjorde ni? :-)
  • Shajne

Vi ska inte gifta oss än på länge men vi har iaf sagt att barnen ska vara iväg hos barnvakter senast 14 tiden dagen innan så vi kan få vara själva!

Vad vi ska göra har jag ingen aning om så är nyfiken jag också på olika ideer :)

• Fröken Finemang

vi ska göra så att vi inte kommer att hjälpas åt med lokalen å sådär, å sen skiljs vi åt.
    han blir hemma med sin best man och eventuellt toastmaster, så de får hålla katten sällskap.   
    Jag och min tärna tar in på "vårt" hotell och myser å äter mat i restaurangen. 

På så vis blir det en suprise när vi ses när vi skall fotograferas. Vi ses för första gången i bröllopskläder när vi inte setts sen dagen före, det känns mycket bra för oss båda.

• daniiel

Vi bjöd in alla i brudföljet med respektive, samt toastmadame med respektive på grillkväll :) Vi var hemma och grillade, pratade och hade kul helt enkelt med våra vänner. Vi hade ju fyra marskalker, två tärnor och en toastmadame då, så vi blev ju några stycken. Jag och dottern åkte iväg ganska tidigt dock till mina föräldrar, där vi skulle sova. Maken och en av hans marskalker sov hos oss, där sedan alla marskalkerna samlades på morgonen :)

Vi gjorde alltså inget romantiskt eller avslappnande, men vi hade väldigt kul :D

• FruNovember

Kul att höra hur ni andra tänker! :)
    Vi kommer att göra iordning oss på varsitt håll- min blivande åker iväg efter frukost,
    så det blir ett surprise-moment iaf.. :P
    Jag funderar på att överraska honom med  lite skumpa och tilltugg på rummet,
    sen tänkte köpa lite lyxiga grejer till duschen, duschcreme, skrubhandske osv..
    tror att det är bra att kanske hoppa över inpackning kvällen innan,
    det kan nog göra håret lite väl "glatt" inför uppsättningen tänker jag..

• Tokig

Helgen innan bröllopet åkte vi iväg, bort från stan, på en liten mini city-weekend. Vi bara strosade runt i Göteborg, åt långlunch och bara mös. Superskönt att få komma bort, samla ihop sig och känna att "nu är det dags".

Kvällen innan bröllopet - på fredagen - hade vi bjudit ner våra vänner på "Fredagsmys". Vi åt middag, drack vin, och pratade. Vi badade bastu och badade i sjön (5/10 =brrrr). Men det var väldigt härligt. Framförallt var dte skönt att ha vännerna där på morgonen när vi vaknade. Skönt med en gemensam hotellfrukost innan hela tjottaballongen drog igång.

• TheD

Vi fixade i lokalen där vi skulle vara tillsammans med mina föräldrar, min syster med pojkvän och min moster (toastmaster) med make &bebis. Sen gick vi alla och la oss. Vi alla bodde på det hotellet och resterande gäster som kom långväga. Jag och maken badade i karet men det blev inget bastande fastän det fanns i sviten. Jag skulle gå upp kl 07 så sömn välkomnades.

• Chicita

Vi ställde i ordning lokalen kvällen innan och sen åkte vi hem och tog ett halvt glas vin och stupade i säng.
    Flört 

Svar på tråden Kvällen innan bröllopet, vad gjorde ni? :-)