• daniiel

Hur gammal är du?

Av bara ren och skär nyfikenhet undrar jag hur gamla vi är här inne på BT? Skrattande

Rösta och skriv gärna exakt ålder i en kommentar om du vill.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur gammal är du?
  • Tokig

Helt fantastiskt nöjd 30-åring...

• PiaB

46 i 1,5 månad till. Och jag blir bara mer och mer tillfreds med livet så jag ser med glädje fram emot att fylla 50. Kommer att gifta mig vid 47 och sedan börjar planeringen av århundrates 50-årsfest

• PiaB

Århundradets! Tänk att de inte uppfunnit en dator eller telefon som skriver som man menar, inte som man trycker :-P

• Makeupmyday

Jag fyller tjugotio om 5 månader ;)

• Eillin

30 påstår dom, men jag tror dom inte..  Kan ju tilläga att jag lidit av åldersnoja sen jag va 20...

• Chicita
    Eillin skrev 2012-10-15 20:17:02 följande:
    30 påstår dom, men jag tror dom inte..  Kan ju tilläga att jag lidit av åldersnoja sen jag va 20...
    Och jag är så helt tvärt om.
    Jag har aldrig haft någon åldersnoja, alla kompisar pratade om det, när dom skulle fylla 25, 30, 35 osv, några har nyss fyllt 40 i bekantskapskretsen. Och jag har aldrig känt att jag haft något problem att fylla år. Det är inget som jag direkt firar heller och har inte gjort sen jag var väldigt väldigt liten så det kanske spelar in...

Jag ser i och för sig yngre ut än vad jag är, men sen känner jag mig precis likadan som när jag fyllde 25.
    Så jag brukar helt enkelt säga att jag fyller 25 år och några månader. Och om någon frågar "hur många månader" så får dom räkna ut det själva om dom orkar Tungan ute
  • CarolinZ

Har hunnit bli 26 år i år, hinner fylla 27 innan vi gifter oss i juni nästa år...

Svar på tråden Hur gammal är du?