Vad läser du?
Vad har du på nattduksbordet just nu? Kanske en bra bok som du vill tipsa andra om? Eller läser du mest tidningar? Eller kanske inget alls? Diskutera och tipsa varandra!
Vad har du på nattduksbordet just nu? Kanske en bra bok som du vill tipsa andra om? Eller läser du mest tidningar? Eller kanske inget alls? Diskutera och tipsa varandra!
Jag läser Zlatans bok just nu!!
Äääääälskar böcker! Kan inte gå in på ett bibliotek utan en kasse böcker med ut. Starkt beroende av hemsidor typ Bokus, Libris och Bokbörsen. Har ofta två böcker på gång samtidigt, gärna en skönlitterär och en fackbok. Maken kallar mig för läsmaskin!
Har många favoritförfattare, som exempelvis Alexander McCall Smith, Armistead Maupin, Karin Wahlberg och Karin Brunk-Holmqvist. Har nya böcker av alla dessa som väntar i bokhyllan, tillsammans med självbiografier av bl a Gabriel Forss och Andreas Lundstedt. Har precis avslutat "Mr Tourette on tour" av Pelle Sandstrak och skall sätta tänderna i bok med sjukhusnoveller som jag hittade på biblioteket. Sedan blir det Patrik Sjöbergs bok för jag skall på en utbildningsdag med honom, en dag som handlar om att upptäcka övergrepp på barn och ungdomar.
Jag skulle vilja ha boksemester, bara sitta hemma och läsa typ en månad el så!
Just det, jag har köpt Gardells nya också!
jag är tveeeksam till dem =)
Jag går o vankar av och an väntar ju hem min bok:)
Jadu... just nu är det "Fysiologi med relevant anatomi" och Rörelseapparatens anatomi - en muskel och triggerpunktsguide" ;) Så de vanlga böckerna får vänta några veckor...
Jag har senaste boken av Raymond Khoury på nattduksbordet men är väl lite naiv när jag tänker att jag ska hinna läsa med tvillinggrabbar på 3 år och en grabb till på 3 månader hemma :P men snart så! älskar alla typer av "indiana jones" genren alternativ religiösa konspirationer av tex ovanstående, Kathleen McGowan, David Gibbins etc...
i övrigt tipsar jag gärna om världens bästa vampyrserie "The Black Dagger Brotherhood" av J.R Ward och världens mysigaste författare Margit Sandemo =)
glömde också 1800-tals favoriten Jane Austen i alla former =)