´Vem står mest i köket hos er
Vem är det som styr över grytor o kastruller hos er? Här är de mest min m2b =)
Vem är det som styr över grytor o kastruller hos er? Här är de mest min m2b =)
Hos oss är det mest min Fästman. Men det handlar om att han kommer för det mesta hem först från jobb. För jag älskar att laga mat.. Men han har fått lära sig allt om kryddor osv så det blir underbart gott!
ojj här är de värt om jag är ju arbetssökande så jag brukar fixa hemma på dagarna och han kommer hem o lagar mat=)
Min fästman sköter väl 98% av all matlagning och bröd-, tårt- och bullbak. Superskönt! :)
Det beror på vad som ska tillagas :) Men det är nog 50/50.
Jag gör nog 99% av matlagningen hemma hos oss - men det tycker jag är roligt och sambon har ju andra intressen så :) Sen tar han oftast disken :P
Jag skulle nog säga att jag står för det mesta av matlagningen...men det har blivit mer o mer att han också lagar mat... så kanske 60& jag o 40% han... :) Han behöver mest pushas lite o tro på sig själv, att han kan :)
Vi lagar mest tillsammans.. Både bakar och lagar mat. Jag älskar att fixa i köket och älskar att laga god mat till min blivande så ibland fixar jag själv.. :)
Vi delar det ganska lika mellan oss, fast jag tycker inte om att laga mat för jag tycker inte att jag e något bra på det. fast älsklingen säger att han älskar min man :-P
haha min mat skulle det ju va
Jag är mammaledig så oftast hinner jag börja med maten på veckordagarna innan älsklingen kommer hem.
Men om inte jag börjat med maten så gör han det.
Tror det är mkt 50/50 på allt här hemma.
Om jag tycker att det behöver dammsugas, då gör jag det. Tycker han att det behövs så gör han det.
Och har inte jag tvättat så gör han det.
Båda har koll på vad som behöver göras för att ett hem ska fungera :)