CoG skrev 2012-10-07 18:38:19 följande:
Man varken behöver eller ska tycka som alla andra bara för att vara snäll eller så...
Men ordvalet och ditt sätt att påpeka att jag verkligen hade urusel smak (enligt dig själv) var faktiskt onödigt.
Jag brukar inte bry mig så mycket vad folk skriver på forum, men ibland kan jag faktiskt inte låtabli att fundera över hur andra gör.
Tyck som du vill, absolut.
Men du skulle kunna öva på försöka att framhäva din åsikt utan att trycka ner någon annans i samma mening.
Och jag måse säga att jag tycker nog att du var lite känslig nu, faktiskt. Jag tycker definitivt inte att de ska ha löpare i silver eller små stenar, paljetter, konfetti, glasbitar, diamanter i plast eller annat smått krimskrams på borden för det skulle göra att dukningen ser lite billig, men framförallt plottrig ut. Jag tycker verkligen sånt är krimskrams och inte hör hemma på borden, speciellt inte på bröllop. Jag tycker att det skulle stjälpa mer än hjälpa.
Det är ju dock jättemånga som har, så nog förstår jag att långt ifrån alla håller med mig om den saken, vilket är helt okej. Jag skrev dessutom ursäkta för ordvalet "skit", men jag vet inte vad jag annars ska kalla det. Ja, krimskrams kanske hade varit mer passande iofs, men i stundens hetta...
Jag tryckte inte ner din åsikt på något sätt alls, jag var bara extra tydligt angående min. Du är varmt välkommen att tycka att det skulle bli mkt finare med sådant, det är inget fel med det. Du gillar vad du gillar. Jag garanterar att du inte tycker om allt jag tycker om heller.