Lavelii skrev 2013-06-06 21:11:48 följande:
Hallo tjejer!!
Nu ska vi se här om jag kommer ihåg att svara på allt...
Kan ju börja med det här med barn.
Goli jag förstår precis vad du menar! Jag önskar också att jag hade sköt mig bättre i gymnasiet MEN med facit i handen så är jag glad över den väg jag ändå tagit. För min del så började jag plugga tidigt egentligen, men inte på psykologprogrammet förrän jag var nästan 23, flyttade till England, kom tillbaka och blev ju då klar förra terminen.
Jag har alltid velat ha barn men jag har alltid velat ha en stabil grund och framförallt har det varit absolut otänkbart att skaffa barn utan att vara gift eller färdigutbildad! Jag har alltid velat vara klar med allt, och hur mkt jag än längtat efter att bilda familj och satsa på det, så har jag alltid tänkt på min utbildning. Hur viktigt det är för mig och min framtid och mina (God willing) barns framtid (!!!) att jag står stabilt (och min man också så klart).
Sen så träffade jag ju den personen jag vill leva resten av mitt liv med för ca 4 år sedan, men pga mina studier (och
Och igen Pagnie, du är grym ju! Jag kan knappt sy hål i en byxficka hahaha... (lite överdrivet men du förstår!)
du har verkligen helt rätt. jag är så glad att jag tagit den väg jag gjort nu och det känns verkligen helt rätt. man ska inte ånga något man gjort det är bara dumt att älta. man ska vara glad för det man har och det man lyckats åstadkomma.
Tack så mycket, det är sjukt roligt i alla fall. :D pyssel is the shit. och mer blir det efter bröllopet.