Jag förstår ditt problem. I början var vi jätteduktiga, men när det sen började bli så att man skulle ro saker i land blev det mest jag som drog i det vilket på sätt och vis irriterade mig. Men samtidigt knappast en överraskning, det är så våra personligheter är, inte bara när det gäller bröllop.
Jag tyckte det var väldigt svårt att hålla det jämnlikt.
Vi bestämde konceptet ihop, köpte ringar och kläder ihop, kollade på festlokaler ihop, bestämde meny ihop, bestämde och bokade solist, fotograf osv ihop och gjorde långt de flesta av alla synliga uppgifter ihop så de flesta skulle nog anse det ganksa jämlikt. Så långt allt väl.
Men det var jag som hittade alternativen, som att leta upp vilka lokaler vi skulle titta på eller vilka guldsmeder som hade ringar i vår stil och som vi ville besöka. Han fick ta ställning till de tio alternativen jag letat fram. Att leta upp alternativen tog mycket tid.
Dessutom var det jag som konkretiserade och styrde hela planeringen, när vi skulle fixa vad osv.
Så jag har väl inga direkta råd att ge, men förstår dig som sagt. Att göra allt tillsammans funkade visst inte så bra för oss, kanske skulle man delat upp det mer.