• sirifredde

vad bjöd ni han/henne på på första dejten?

Kan va kul och veta vad ni gjorde för mat på er första dejt? Här åt man sambons goda räkpasta med ädelost

• Svar på tråden vad bjöd ni han/henne på på första dejten?
  • Chicita

Hehe första gången vi åt ihop var kvällen innan vi gick på vår första dejt Flört
    Då åt vi på MAX

Första dejten var på bio så det blev popcorn och läsk  

• mimi00

Vi käkade pizza sen gick vi och bowlade och då åt vi lite godis :))

• BodyMindSoul

Hehe, vi käkade också på Max :D

• TheD

Vi hade ingen "dejt"... vet ingen i det här landet som gör det typiskt amerikanska ;) Första måltiden tillsammans är en helt annan sak.

• PiaB

Första dejten var jag så nervös så jag höll på att svimma. Vi hade hittat varandra på nätet och jag hoppades sååå att han skulle vara lika bra som han verkade. Och det var han uppenbarligen eftersom vi nu ska gifta oss. Vi träffades på en restaurang och jag kommer inte ihåg vad vi åt. Fantastiskt att man kan vara så larvig som vuxen. Jag var nog (och han med) som en 15-åring som hade fått chans på skolans snyggaste

• daniiel

Det vi räknar som vår första "dejt" var kvällen vi träffades. Det var på en realese-spelning för ett lokalt band. Vi åt inget alls den kvällen, men vi hade väldigt trevligt ändå :)

Jag tror att första gången vi åt tillsammans, så bjöd maken mig på ett Happy meal på McDonalds :P

• sirifredde

Jag och min M2b träffades också via nätet närmare bestämt via Lunarstorm. Hade tydligen skrivit "hej snygging allt bra" i hans gästbok:) Sen pratade vi mer och mer. Vi hade långa samtal långt in på nätterna i bland så att pappa kom upp vid 2 snåret o sa "vem pratar du med nu" Han va ännu bättre i verkligheten =)

PiaB skrev 2012-09-19 18:30:24 följande:
    Första dejten var jag så nervös så jag höll på att svimma. Vi hade hittat varandra på nätet och jag hoppades sååå att han skulle vara lika bra som han verkade. Och det var han uppenbarligen eftersom vi nu ska gifta oss. Vi träffades på en restaurang och jag kommer inte ihåg vad vi åt. Fantastiskt att man kan vara så larvig som vuxen. Jag var nog (och han med) som en 15-åring som hade fått chans på skolans snyggaste
  • FruW

Första kvällen vi träffades var han för nervös för att känna någon hunger, så när jag började bli halvt utsvulten fick jag trycka i mig en korv från ett korvstånd... Dagen efter sågs vi igen och då åt vi hamburgare (eller så var det fish and chipsObestämd) på en jättemysig pub. Första gången jag bjöd honom på hemlagad mat blev det en tråkig spagetti med köttfärsås.

• sirifredde

max är bästa maten en frisco med pommes beasås och green and garlic Ja döööööör =P

Chicita skrev 2012-09-19 17:56:29 följande:
    Hehe första gången vi åt ihop var kvällen innan vi gick på vår första dejt Flört
    Då åt vi på MAX

Första dejten var på bio så det blev popcorn och läsk
  • sirifredde

Ja korv funkar ju kanon.. Ja köttfärsås är ju görgott..=) Kommer få en man som älskar o laga mat=) LYllos mig =D

FruW skrev 2012-09-19 18:43:42 följande:
    Första kvällen vi träffades var han för nervös för att känna någon hunger, så när jag började bli halvt utsvulten fick jag trycka i mig en korv från ett korvstånd... Dagen efter sågs vi igen och då åt vi hamburgare (eller så var det fish and chipsObestämd) på en jättemysig pub. Första gången jag bjöd honom på hemlagad mat blev det en tråkig spagetti med köttfärsås.
Svar på tråden vad bjöd ni han/henne på på första dejten?