Varför har vi inte tänkt på detta tidigare :(
Jag skriver här mest för att skriva av mig för jag gör inget annat än gråter :(
I augusti i år bestämde jag och min sambo oss för att gifta oss i juli 2013. Vi var såå otroligt lyckliga ochvi planerade och planerade och till slut bokade vi kyrka, dj, cateringfirma, lokal. jag har hittat min drömklänning och vi skulle på ett ungefär bli runt 70 stpå bröllopet.
Vi har berättat för de närmaste om våra planer och alla blev glada och tyckte det var kanon och var verkligen glada för vår skulle.
Men nu i söndags satt jag och min sambo i soffan och började prata lite om alla gäster och hur mycket det skulle kosta oss och helt plötsligt insåg vi att vi inte har råd :'(
Bröllopet skulle kostat oss runt 50 000 kr, så det är inte "mycket" pengar för ett bröllop men det är mycket när man inte har. Vi har sparat och har sagt att vi kommer spara fram till juli nästa år men ändå så kommer vi inte lyckat spara ihop så mycket.
Så i söndags kväll insåg jag att det enda som jag har sett fram emot finns inte längre, det känns som om hela min värld rasar samman. Vissa av er kommer tycka att jag är korkad som känner så och att det finns värre saker att vara ledsen och gråta för. Men det är så hgär jag känner, jag har inte gjort annat än gråtit sen i söndags :(
Jag fattar bara inte hur vi tänkte när vi bestämde oss för att gifta oss? Vi visste att det skulle kosta en del men det fanns inte på kartan att vi inte skulle klara det och nu helt plötsligt slog det oss att det inte finns en chans till att vi kommer kunna gifta oss sommaren 2013 :(
Jag kände bara att jag behövde skriva av mig lite!