• Redaktör Kristin

När tar du av ringen?

Har du en förlovnings- eller vigselring? När tar du i så fall av den? Har du kanske tagit av den och glömt den någonstans?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När tar du av ringen?
  • Hanni

Min förlovningsring åker av mest hela tiden. När jag bakar, duschar, diskar och på jobbet (maskinoperatör på mejeri).

• sannasofia

Mina ringar åker av när jag är på jobbet, annars har jag på mig dem jämt. Eller ja, jag tar ju av dem om jag ska hålla på med typ bakning eller annat då jag blir kladdig eller riktigt smutsig om fingrarna. 

• lurigmumin

Jag tar av mig min förlovningsring när jag är hemma. Känns annars som jag skulle behöva ta av och på den hela tiden och då skulle den bara komma bort. När jag inte är hemma tar jag bara av mig den om jag måste hålla på mycket med vatten eller kladdiga saker.

• Memsan

Har bara på mig min förlovningsring när jag lämnar lägenheten och lär nog bli samma sak med vigselringen.

• MiaCilla

Tar bara av mig ringen efter duschen då jag smörjer in mig med hudlotion!!

• sophiebus

på söndag kväll åker dom av (jobbar som kock å får inte ha ringar) dom sätts på igen på fredag efter jobbet.jag sätter på mig dom på veckan om jag ska iväg någon stans å kommer ihåg de.

• GBG2013

Jag tar av dem/den när jag sover, tränar, duschar och diskar.

• Hoffsennanen Tottoplex

Endast när jag duschar/badar. Fruktansvärt att int eha ringen på...då går jag runt å är nojig hela dagen! FÖr varför skaffar man en ring om man inte har den så mycket som möjligt?

• Purple

Tar enbart av mig ringen när jag jobbar(inom sjukvården) eller när jag tränar och bakar.

Älskar min ring och snart kommer vigselringen på så lär bli samma med den :)

Svar på tråden När tar du av ringen?