• Anneli256

Äntligen vår TRASH the wedding dress session

Äntligen igår blev det av. Har pratat ett tag om trash the wedding dress fotosession. Tog kontakt med vår bröllopsfotograf som genast nappade då han tycker om att göra lite annorlunda saker.

Vi åkte ner på Råå i Helsingborg. Först var vi vid järnvägsspåret sedan gick vi ner på stranden. Vi hade otrolig tur med vädret. Hela dagen var det grått och mulet men framåt kvällen sprack det upp och vi fick en härlig solnedgång. Fick den första bilden redan igår kväll.. måste bara dela med mig av den. Lägger in fler när dom andra är färdiga.

Kan bara konstatera att klänningen inte går att använda mer. Funderar på om jag ska ta en liten bit av den och göra ett sk tittskåp som var populärt får några år sedan. En sådan fotosession rekommenderas varmt iaf vi hade enormt kul, många glada skratt, och det var skit kallt i vattnet :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-28 20:25
    Lägger upp lite fler bilder nu när vi äntligen fått dom :)
  • Svar på tråden Äntligen vår TRASH the wedding dress session
  • morguse

Fasen vad coolt!!! hoppas man får se fler! undrar om man själv vågar göra det sen :P

• Fremm

Skitsnygg bild - så coolt! Ser oxå fram emot fler bilder! :)

• Aniara4

Verkligen cool bild, och skicklig fotograf! Ser lite ut som en målning. En melodramatisk sådan!

• FrökenSnartFru

Häftig bild. Är inte maken ganska lik George Clooney på den bilden?

• Anneli256
    FrökenSnartFru skrev 2012-09-10 11:01:48 följande:
    Häftig bild. Är inte maken ganska lik George Clooney på den bilden?

hahhaha han blev väldigt smickrad :) Tack för all beröm. Givetvis är jag otroligt spänd på resten av bilderna och kan inte vänta tills jag kan dela med mig av dom. En oerhört rolig grej.. visst hade jag betalt tusentals kronor för klänningen så hade jag nog inte gjort det med min "riktiga" brudklänning iaf :) nu var det en billigare chinaklänning som inte var i "säljbart" skick efter bröllopet.

Fotografen är en "hobbyfotograf" som är ganska flitigt anlitad han har lte egen stil på sina bilder vi är sjukt nöjda kan jag säga.

• Hoffsennanen Tottoplex

Åh vad hade ni för fotograf?? Han ser ut att vara duktig av det jag kan se

• morguse

vad heter han?bor i hbg så e på jakt :)

• Gröna sömmerskan

Maffigt perspektiv och suggestiva färger. - Snyggt!

Svar på tråden Äntligen vår TRASH the wedding dress session