Gekås/Ullared! Vad shoppade ni till bröllopet!
Vad shoppade ni till ert bröllop på Gekås i Ullared?
Nu får ni gärna bombadera tråden med massa fint som ni shoppade där.
Vad shoppade ni till ert bröllop på Gekås i Ullared?
Nu får ni gärna bombadera tråden med massa fint som ni shoppade där.
Jag kom därifrån med något ganska oväntat... min bröllopsklänning...
Har hela tiden känt att jag inte vill ha en hellång klänning då det inte riktigt är jag.
Så på skoj gick jag runt och kikade på vita klänningar och föll pladask!!
Trodde aldrig att jag skulle hitta min brudklänning för 150:-
Ha ha va härligt!! hoppas du postar en bild!
Man vet aldrig vad man snubblar över på Gekås!
Vi va i Ullared i augusti och hittade väl inte jättemkt bröllopsrelaterat men vi köpte blockljus i våra färger, extra stora marschaller... vi letade efter tygservetter men hittade inget i vår smak. Sen fanns det kinalyktor men vi bestämde oss för att köpa det på internet istället då det inte va så mkt billigare... det var nog det vi köpte.
Blev rätt besviken på Panduro Outlet men köpte ståltråd och pärlor...
köpte vita blockljus till borden 10 kr styck.. de var inplastade.. så de inte hinner bli förstörda innan det är dags 3/8 2013..
Lyktor man tänder o de svävar upp mot himlen..
annars hitta jag inte så mycket..
köpte vita blockljus till borden 10 kr styck.. de var inplastade.. så de inte hinner bli förstörda innan det är dags 3/8 2013..
har tema silver/ lila../ vitt .. så kommer sätta nått runt ljuset tex ståltråd med några lila pärlor ..
Lyktor man tänder o de svävar upp mot himlen..
annars hitta jag inte så mycket..
Jag har söta små doftljus i glaslyktor som jag köpt där.
Dock var dessa till balkongen= inte bröllopsfärgerna så jag vill dit och hitta i passande färger.
Vill ha dessa på toaletterna.
Jag köpte stora plastglas och servetter till vickningen, och även ett set med tre stora lyktor att ha på trappan utanför vår lokal. Jag funderade på marshaller men jag vet inte, är det så mörkt den 10 augusti att det är någon vits att ha marshaller?
Makeupmyday: det beror på hur sen man är ute
Tck för alla tipsen!
Hittade inget som föll i min smak där förutom en vit gästbok med silverkanter.Nöjd med gästboken iallafall och allt det andra som jag shoppade som inte hör till bröllopet.
Här kommer en bild på min brudklänning som jag hittade där nere.
Perfekt till vårt avslappnade och väldigt personliga bröllop :)
msjennie: superfin klänning!!