• LILLSYRRAN

Gekås/Ullared! Vad shoppade ni till bröllopet!

Vad shoppade ni till ert bröllop på Gekås i Ullared?

Nu får ni gärna bombadera tråden med massa fint som ni shoppade där.

• Svar på tråden Gekås/Ullared! Vad shoppade ni till bröllopet!
  • BlomAnna

Jag hittade ingenting till vårt bröllop när jag var där. Men de hade mycket blockljus till bra penning. Vi ska dock inte ha några blockljus De har ju även mycket servetter och annat rysch pysch Såg sånna bokstäver typ LOVE de var väl hyffsat billiga.

• Ponduss

Puffar jag med, ska eventuellt dit i november för att julhandla. Skadar ju inte att kika lite på saker som kan passa till bröllopet när man ändå är där =)

• LILLSYRRAN

Ingen mer som hittat nåt???

• tinaalpfält

Jag köpte på mig en massa plastglas och papperstallrikar att ha i baren på kvällen och till vickningen. Det blev också ett gäng doftljus och marschaller.

• BlomAnna

Panduros outlet i Ullared kanske man kan hitta nåt på. Köpt snygga prismor där som ska knytas runt servetten ihop med namnlappen. Köpte även billigt hobbylack och självhäftande tejp där.

• Grodprinsens brud

Letade med ljus och lykta efter lite lyxigare feeling till billig peng men hittade inget som passade oss på Gekås. Men vi köpte dekorationer och band i helt rätt nyanser på Panduros outlet grymt billigt. de har även vissa kort och papper där men bara i utgående färger. 

Ett tips om man nu vill handla på gekås är att det finns massor av snygga dekoirationer om man vill ha ett Shabby chic-bröllop för det finns allt från porslin till ljuslyktor och små träskyltar...  

• LILLSYRRAN

Ja just det dom har ju panduro outlet där också,hade jag helt glömt.Ska helt klart in där en sväng också.

Någon som vet om dom har nåt organza tyg?

• BlomAnna
    LILLSYRRAN skrev 2012-09-13 21:44:08 följande:

Ja just det dom har ju panduro outlet där också,hade jag helt glömt.Ska helt klart in där en sväng också.

Någon som vet om dom har nåt organza tyg?

Såg inget är jag var där för en dryg månad sen men det ändras ju hela tiden.
  • LILLSYRRAN

ok inte så många som har hittat nåt där direkt.....men hur är det med servetter på gekås?

Svar på tråden Gekås/Ullared! Vad shoppade ni till bröllopet!