• Fremm

Hjälp med låtar till dansen - spotify

Hej,

Vi har tänkt att göra låtlistor i Spotify till dansen men behöver lite uppslag till vad och vilka låtar man ska använda sig av... vi vill ju ha blandat och dansvänligt... låtar som alla gillar och känner igen?

Har någon lust att hjälpa mig att utgå från någon lista eller med några låtar? Kanske har ni en lista på spotify som ni kan tipsa om och som man kan prenumerera på?

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Hjälp med låtar till dansen - spotify
  • sommarvinter

Vi tänkte att vi med inbjuningarna skulle be alla skriva ner vars 3 låtar eller så.... Så slipper man fundera en massa över vad som ska spelas och om det passar. 

• Fremm

Daniiel, tack för att du delar med dig av listan - lyssnar på den nu! :) Har kikat igenom den lite och den verkar väldigt passande och bra! :)

sommarvinter: jo jag har skapat en FB-grupp där jag bett om låttips till listan men har ännu inte fått in förslag mer än från ett håll men det är ju ett tag kvar... bra idé att ta med det redan i inbjudan men vi har redan skickat våra. Kan ju lägga upp det i bloggen oxå där all annan info finns. Kul när alla får bidra till musiken för då bör det ju bli blandat och något som alla tycker om! :)

• Fremm

Tar gärna fler musik på listor och låtar man kan ha på sitt bröllop! :D

Svar på tråden Hjälp med låtar till dansen - spotify