• Movs

Festprogram

Vad har ni i era festprogram? Jag vill inte ha sånger eller roligheter barn sagt om kärlek. Några tips? Vi tänker oss ett litet program med meny, kanske konversationsförslag och kanske lite saker om oss som inte alla vet. Vi kommer nog inte orka skriva nåt om alla gäster även om det kan vara roligt. Ni har säkert en massa bra idéer!

• Svar på tråden Festprogram
  • Chicita

Jag lägger väl upp bilder på vårt festprogram igen då...
    Lite kortfattat så kan man väl säga att vi hade menyn, info om vad som händer under kvällen.
    Lite "roliga regler" - alltså sånt man kan läsa lite i om man av någon anledning får tråkigt under kvällen Tungan ute
    Bröllopsbingo, ordfläta och tack till de som hjälpt till.

• Movs

Oj, vad mycket ni fått med. Väldigt fint att nämna de som inte finns med. Fler tips?

• drömmer

Jättekul med bröllopsbingo!
    Pertinax, jag skulle gärna vilja se dina bilder lite större om det går bra? Tycker du hade mycket bra i ditt festhäfte !! Eller om du har mallarna kvar på datorn?

• Fremm

Pertinax, skulle oxå gärna vilja se lite större då det är svårt att läsa, är lite extra nyfiken på vad ni gjort på uppslag 3 :)

Gillade oxå idén med bröllopsbingo! :)

• Pertinax

Uppslag 3: Tidslinje över vårt förhållande. Upptäckte på festkvällen att jag missat en pil, så det är ett tips att kolla det extra noga :)

• Pertinax

Uppslag 1: Information om kvällen och "TV-tablå".

• Pertinax

Uppslag 2: Roliga förhållningsregler (missat en paragraf, också en grej att kolla extra innan man skriver ut :)) och samtalsämnen.

• Pertinax

Uppslag 4: Utfyllnad och ego, typ.

Svar på tråden Festprogram