• daniiel

Var kan man hitta organzatyg?

Ja, vart man kan man hitta organzatyg?

Jag har redan kikat i tygaffärerna som finns här och de har inte i ivory och inte matt organza. Jag försöker googla och leta, kikar på ebay osv. Hittar inget alls.

Någon som kan hjälpa lite på traven?

• Svar på tråden Var kan man hitta organzatyg?
  • Bmw

Har inte Elisabeth viktoria tyg till salu? Har för mig att jag sett rullar där någon gång. Kan ju vara en idé att titta där iaf :)

• Tessan o Tobbe

Bra fråga!! =)

Det undrar jag också...

• daniiel
    Bmw skrev 2012-08-12 22:39:23 följande:
    Har inte Elisabeth viktoria tyg till salu? Har för mig att jag sett rullar där någon gång. Kan ju vara en idé att titta där iaf :)
    Känns dock som att det kan bli rätt dyrt då?
  • daniiel

Det får ju gärna vara 150cm brett och jag behöver ett par 3-4 meter, vet inte exakt, men det viktigaste är att det är matt organza. Inte sån glansig som ser plastig och ful ut :P Ja, och att den är i ivory.

• jonnagoransson

Jag köpte på ebay, och de var väldigt fina när de kom hem, inte glansiga och fula vet dock inte vilka färger de har, men försök med massa olika sökord!

• daniiel
    jonnagoransson skrev 2012-08-13 13:44:24 följande:
    Jag köpte på ebay, och de var väldigt fina när de kom hem, inte glansiga och fula vet dock inte vilka färger de har, men försök med massa olika sökord!
    Du kan inte länka till säljaren? Jag har letat massor på ebay utan att hitta.
  • Emmalinnea

säljs massa olika på tradera

• Chicita

Kollade du den yllevita av dom tre som kommer med i länken jag gav dig?
    Tyckte att det var bra pris + inte allt för blankt 

• daniiel
    Chicita skrev 2012-08-13 17:51:18 följande:
    Kollade du den yllevita av dom tre som kommer med i länken jag gav dig?
    Tyckte att det var bra pris + inte allt för blankt 
    Jag missade helt din länk, men har kikat nu. Det står dock att det är skimrande? Svårt när man inte kan kika på det i verkligheten tyvärr.
  • daniiel
    Fröken Finemang skrev 2012-08-13 17:52:34 följande:
    tradera? har du kammat noll där med?
    Letar och letar, men hittar som inget. Mest bara organzapåsar och band eller andra dekorationer.
  • Chicita
    daniiel skrev 2012-08-13 17:54:12 följande:
    Jag missade helt din länk, men har kikat nu. Det står dock att det är skimrande? Svårt när man inte kan kika på det i verkligheten tyvärr.
    Ah det missade jag...
    Tyckte den såg matt ut på bilden bara Obestämd 
  • daniiel
    Chicita skrev 2012-08-13 17:59:34 följande:
    Ah det missade jag...
    Tyckte den såg matt ut på bilden bara Obestämd 
    Ja, det är synd att man inte alltid kan gå efter bilderna :P
Svar på tråden Var kan man hitta organzatyg?