• Jenny80

Erfarenhet av JJs House?

Hej!

Hittade en annons från JJs House på facebook. Undrar om någon har erfarenhet från dessa.

• Svar på tråden Erfarenhet av JJs House?
  • Nathalie86

Hej på er alla! gud så fina klänningar. Jag har en liten fråga

angående beställning från JJ's. Betalar man direkt eller när man får

hem paketet? svårt att veta hur mkt man ska betala med tullavg m.m.

• Emmalinnea
    Nathalie86 skrev 2013-01-17 20:20:57 följande:

Hej på er alla! gud så fina klänningar. Jag har en liten fråga

angående beställning från JJ's. Betalar man direkt eller när man får

hem paketet? svårt att veta hur mkt man ska betala med tullavg m.m.

man betalar direkt när man beställer och eventuell tullavgift kommer på faktura närpaketet levereras.
    Hur mycket tullavgift är svårt att säga eftersom tabellerna som finns inte alltid stämmer. Beställer du från dinobridal istället så skriver dom att paketet har ett litet värde så man slipper avgiften helt. 
  • Missan

Jag fick hem min klänning från JJHouse snabbt, den är dock liite stor trots att jag måttbeställde den!. 

Men det är bättre på det hållet, haha Den har dessutom snörning, så det går att dra åt!

Klänningen är jättevacker och VERKLIGEN prisvärd!Solig 

• Flodamamma80

Hej denna fråga ställde jag precis själv i en egen tråd :) Kanon fin är ni alla i era klänningar! Måste fråga hur lång var leveransen för er som måttbeställde en klänning?

• Carina10
    Emmalinnea skrev 2012-08-13 18:14:55 följande:

Här är bilder på den iallafall.
    Väldigt vacker klänning!
  • smålandsbrud

Superfin klänning!

Och va bra med ett forum för jjshouse.com, jag undrade själv : )

Men är det någon som vet hur det funkar med öppet köp? Om den inte alls passar, då kan man inte skicka tillbaka den och få pengarna tillbaka va? 

• Carulajn

Hej!
    Jag beställde för ca tio dagar sedan en klänning från jjshouse.
    Snabb leverans, och storleken var bra. på snudd på för stor, men har snörning i ryggen så det är lugnt.
    Dock skiljer den sig enligt mig ganska mycket från bilderna. Deras bilder är inte extremt detaljerade då spetsen på klänningen syns lite dåligt på deras bilder.
    De yttre lagren på klänningen är kortare och mer framträdande än på bilden. Jag har dock ingen underkjol på bilden vilket jag tror skulle kunna den lite större i kjolen, men frågan är hur och om det hjälper på de ganska framträdande lagrena.
    Har mailat dom och frågat vad som kan göras.
    Min farmor är sömerska och kan säkert fixa till den lite, så om det blir för omständigt att skicka fram och tillbaka så blir det denna på bröllopsdagen!
    För hur som helst är jag ändå väldigt nöjd, den kostade extremt lite och den rättar kanske till sig lite i tyllen när den får hänga till sig lite! :)

• Dosbeck
      Jag Beställde en sån här klänning därifrån och den ser nästan exekt ut som på bilden. Bra sydd och med fint material som inte ser billigt ut =) är jättenöjd =)
  • Carina10

Fick min klänning idag från jjhouse.
    WOW...WOW...såååååååååååå nöjd.

Svar på tråden Erfarenhet av JJs House?