Erfarenhet av JJs House?
Hej!
Hittade en annons från JJs House på facebook. Undrar om någon har erfarenhet från dessa.
Hej!
Hittade en annons från JJs House på facebook. Undrar om någon har erfarenhet från dessa.
Hej på er alla! gud så fina klänningar. Jag har en liten fråga
angående beställning från JJ's. Betalar man direkt eller när man får
hem paketet? svårt att veta hur mkt man ska betala med tullavg m.m.
Hej på er alla! gud så fina klänningar. Jag har en liten fråga
angående beställning från JJ's. Betalar man direkt eller när man får
hem paketet? svårt att veta hur mkt man ska betala med tullavg m.m.
Jag fick hem min klänning från JJHouse snabbt, den är dock liite stor trots att jag måttbeställde den!.
Men det är bättre på det hållet, haha Den har dessutom snörning, så det går att dra åt!
Klänningen är jättevacker och VERKLIGEN prisvärd!
Hej denna fråga ställde jag precis själv i en egen tråd :) Kanon fin är ni alla i era klänningar! Måste fråga hur lång var leveransen för er som måttbeställde en klänning?
Superfin klänning!
Och va bra med ett forum för jjshouse.com, jag undrade själv : )
Men är det någon som vet hur det funkar med öppet köp? Om den inte alls passar, då kan man inte skicka tillbaka den och få pengarna tillbaka va?
Är jjshouse.com samma som www.jenjenhouse.com? Verkar ha exakt samma utbud och pris iaf....
Hej!
Jag beställde för ca tio dagar sedan en klänning från jjshouse.
Snabb leverans, och storleken var bra. på snudd på för stor, men har snörning i ryggen så det är lugnt.
Dock skiljer den sig enligt mig ganska mycket från bilderna. Deras bilder är inte extremt detaljerade då spetsen på klänningen syns lite dåligt på deras bilder.
De yttre lagren på klänningen är kortare och mer framträdande än på bilden. Jag har dock ingen underkjol på bilden vilket jag tror skulle kunna den lite större i kjolen, men frågan är hur och om det hjälper på de ganska framträdande lagrena.
Har mailat dom och frågat vad som kan göras.
Min farmor är sömerska och kan säkert fixa till den lite, så om det blir för omständigt att skicka fram och tillbaka så blir det denna på bröllopsdagen!
För hur som helst är jag ändå väldigt nöjd, den kostade extremt lite och den rättar kanske till sig lite i tyllen när den får hänga till sig lite! :)
Fick min klänning idag från jjhouse.
WOW...WOW...såååååååååååå nöjd.