• FreNi

Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!

Det är just nu ett år kvar till den stora dagen, och jag tänkte att vi brudar som ska säga ja till våra älskade i augusti 2013 kan samlas i en grupp för att prata av sig om allt från tidig planering, jobbiga släktingar, klänningsletande, dekoration, mat, tårta och allmänt skitsnack däremellan Flört

Alltid skönt att kunna prata med andra som sitter på samma ställe  planeringen, fråga om tips & råd, svära över jobbiga saker och glädjas åt varandras lycka. Hoppas vi får många roliga stunder här i tråden! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
  • Lakinna

Vill bara påpeka att idag är det ett halvår kvar för oss 10e augusti-brudar!!

• Aug 2013

Vilken fin klänning Deede!

Oj oj bara 6 månader (och några dagar) kvar tills det är dax. Helt otroligt!
    Tänk att den dagen de flesta utav oss har längtat efter i hela våra liv bara är 6 månader bort!

Idag fixade vi fotograf helt spikat. Väntar bara på ett pris men vi tar henne oavsett då det är en släkting till min sambo som även brukar fota våra barn ;)
    Är det fler som söker fotograf och inte hittat så kan jag starkt rekomendera henne SbPhoto.se hon är superduktig. Dock är hon nu bokad den 17/8 ;)

Inväntar även lite olika priser på håruppsättning, men de dom behöver veta för att kunna räkna ut på ett ungfär är hur man vill ha det. Vet ni redan sånt?
    Jag är klar med att jag vill ha håret bakåt men mina lockar kvar, kanske lite större lockar än vad jag har igentligen men med en axelbandslös klänning så blir de nog fint med lite hår ibak :)

Ska ringa "tårt tjejen" nu någon dag och få lite priser samt förslag med :)

• MissFannie

6 månader kvar (och lite till)! Helt underbart :D

Så många tankar och funderingar på massa olika saker! Idag har fokus mest varit på lokalen och hur vi ska dekorera den. Dukar, blomdekoration, tyll, placeringskort och övrig dekoration för att få till den rätta känslan:)

Frisyr har jag redan börjat fundera på, har hittat några bilder på några olika jag skulle kunna tänka mig. Har rekat lite hos olika frisörer och ska provklippa mig hos en jag tyckte verkade supertrevlig innan jag bestämmer mig helt :D viktigt att man trivs med frisören när hon ändå kommer vara med en ett par timmar på den stora dagen ;)

Hur gör ni andra för att få till den där mysig-avslappnad-underbartromantiska-känslan i lokalen? Vad kommer ni lägga fokus på? :)

• brud20130817

Hej, Nu är det ett halvår kvar till den stora dagen. Har varit på bröllopsmässa idag och var tvungen att åka hem och prova klänningen då jag blev så inspirerad. Längtar verkligen till den stora dagen nu. När kan man förresten skicka ut inbjudningar?

• brud20130817

Försökte att skicka med bilden på klänningen i förra inlägget. Ska se om det går nu. Kaqnske är lite mörkt och lite konstig vinkel men åh så kul att få dela med er...
  • Aug 2013

Gud vilken fin klänning Brud20130817
    Vad roligt vi gifter oss samma datum! ;)

Har en bild på min klänning i mobilen, går det att få in den här utan att behöva lägga den i datorn så inte sambon ev kan få syn på den?

• brud20130817

Tack Aug 2013!

Kul med samma dag :) Var någonstans ska ni gifta er? 

• brud20130817

Försökte lägga in bilden från mobilen men lyckades inte förut. Vet inte om det går. 

• Aug 2013

Okej jag får testa sen ;)

Vi gifter oss i Tillinge kyrka en liten bit utanför Enköping.
    Ni då?

Svar på tråden Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!