• Jag han

Vad är er favoritparfym?

Vad gillar ni för parfym/parfymer?

Är själv lite nyfiken på

*escadas Magnetism

*Hugo boss Orange

Har inte testat dem än, men nåt gör mig nyfiken på dom :)

• Svar på tråden Vad är er favoritparfym?
  • wictory

Jag älskar Chloes "Chloe" - mums!

• wictory

Jag älskar Chloes "Chloe" - mums!

• lundabrud
    M040812J skrev 2012-06-29 18:31:23 följande:
    Samma som mig då, testa denna. Du kommer älska den...

vad är märket?, ser lite dåligt på bilden? (tror jag kan avläsa "pure grace, spray fragnance". Ska kolla in! :)
  • daniiel
    lundabrud skrev 2012-06-30 23:08:13 följande:
    vad är märket?, ser lite dåligt på bilden? (tror jag kan avläsa "pure grace, spray fragnance". Ska kolla in! :)
    Märket är Philosophy, men du har säkert redan hittat det :)
  • M040812J

Lundabrud, som daniiel skrev. Philosophy. Tror den går att löpa på NK, de hade en speciell affär på östermalm med den förut, men jag tror dom har stängt? Vet att den går att beställa från usa också. Strawberrynet.com hade den förut!

• lundabrud
    M040812J skrev 2012-07-01 19:58:14 följande:
    Lundabrud, som daniiel skrev. Philosophy. Tror den går att löpa på NK, de hade en speciell affär på östermalm med den förut, men jag tror dom har stängt? Vet att den går att beställa från usa också. Strawberrynet.com hade den förut!
  • hanna441

Paco Rabanne - Black XS

Lancôme - Miracle

Använder endast dessa 2 sen flera år tillbaka.. black xs är sååå jag

• Lenblo

Jag älskar Bal d'Afrique och Chembur från Byredo (NK/Cow). ÄNTLIGEN en parfymör som gör något jag kan tänka mig att bära. Jag varvar dem med en blandning jag gjorde på oljor köpta på en basar i Kairo. Till vardags skulle jag dock antagligen bara få en sur blick om jag bar dem - jobbar inom vården. Men lite parfym på kvällskvisten gör min man glad på morgonen. Flört

• Naive

Dagtid använder jag Marc Jacobs - Daisy Eau So Fresh eller DKNY's rosa äpple. Kvällstid blir det alltid YSL - Parisienne. 

• Milano

Min favvis är Calvin Klein CKIN2U. Otroligt fräsch och god citrusdoft

Svar på tråden Vad är er favoritparfym?