• ullie

Personliga smycken

Jag letar efter ett personlig armband till mitt bröllop. Pärlarmband med hängen som stansas med namn eller datum. Vet att det finns massa personer som gör egna och säljer så ni får jättegärna tipsa mig om bloggar och webbshopar där jag kan hitta fina smycken :)

• Svar på tråden Personliga smycken
  • Gwennie

Love and be proud brukar vara ett hett tips på detta forum. Jag köpte mitt armband där och jättenöjd :)

www.loveandbeproud.se

• ullie

Tack för era tips. Kommer nog beställa från Love and be proud. Gwennie, vad heter modellen på ditt armband? 

• Gwennie
    ullie skrev 2012-06-17 20:44:10 följande:
    Tack för era tips. Kommer nog beställa från Love and be proud. Gwennie, vad heter modellen på ditt armband? 
    Det heter Tärna. Såg att det fanns ett dubbelradigt också som heter Annie.
  • AnnL
    Gwennie skrev 2012-06-17 17:05:02 följande:
    Love and be proud brukar vara ett hett tips på detta forum. Jag köpte mitt armband där och jättenöjd :)

www.loveandbeproud.se

Har också beställt därifrån, modellen Annie, jag är supernöjd!!! :)
  • pompelipom
    Milla-Märtha har supersöta halsband och jag tror att de har ett armband med. 
    Alla smyckena är handgjorda och görs av gamla porslinsbitar och du kan beställa med namn eller en kort text som du tycker passar...kan också vara fina morgongåvor!

Kika in på hemsidan eller på Facebook

• Gwennie
    pompelipom skrev 2012-06-27 17:59:25 följande:
    Milla-Märtha har supersöta halsband och jag tror att de har ett armband med. 
    Alla smyckena är handgjorda och görs av gamla porslinsbitar och du kan beställa med namn eller en kort text som du tycker passar...kan också vara fina morgongåvor!

Kika in på hemsidan eller på Facebook

Så fina! Det där kommer jag att ge mig själv i present en dag :)
Svar på tråden Personliga smycken