Inlägg från: Picnick i det gröna |Visa alla inlägg
  • Picnick i det gröna

Hur kommer Ert borgliga bröllop att se ut?

Planerar för fult, men undrar om jag har glömt någon viktig detalj?

Hindersprövning  Vigselförättare Vittnen Fotgraf Mina och blivandes kläder Bukett Ringar Mat, dryck, kaffe, tårta Stolar och bord till alla Tält (eftersom det ska ske utomhus)
    Har jag glömt något? 
    Funderar på musiken. Vet inte hur vi ska lösa det ännu.. 
  • Svar på tråden Hur kommer Ert borgliga bröllop att se ut?
  • Picnick i det gröna

Har också tänkt på spotify, men eftersom vi ska vara ute behöver vi utrustning som kan ha plats där det finns skydd mot eventuellt regn och så.

• Picnick i det gröna

Åh, har missat alla svar i tråden! 
    Nu är jag ikapp! Nu är vår blivand vigsel offentlig, för nu är inbjudningarna skickade och folk har redan börjat o.s.a! Så pirrigt det är.

Vi har fortfarande inte fått klart ceremonibiten, någon mer som vill dela med sig av det?
    Vår vigsel i sig tillsammans med festen kommer att ske på enkelt vis. Inget program direkt, utan vi samlas, vigs, äter och har kul tillsammans.
    Men ceremonibiten?? Hur gör man? Hur gjorde ni? Hur ska ni göra?
    Löften och sånt? Har ni det? Hur? Hur  långt? Etc?? 

• Picnick i det gröna

Tycker det är jättesvårt att veta hur vi ska göra. Vi vill ha de enkelt, men ändå personligt ju! 
    Ska ringa vår vigselförättare och känna på läget. Har inte ens träffat honom ännu och vet ju inte alls hans rutiner etc.

Pertinax; tycker det låter jättefint! 

• Picnick i det gröna

Tack för alla svar i tråden! Har fortfarande inte kommit någon vart med själva ceremonibiten.
    Nu har jag börja fundera på själva platsen när det ska ske.
    Vi kommer att ha vår vigsen i trädgården och efterlyser nu bilder eller nåt som visar hur ni har gjort!
    Har ni smyckat/inrett platsen etc? Hur har ni tänkt?

Svar på tråden Hur kommer Ert borgliga bröllop att se ut?