• Brudiframtiden

Färgtema....Hjälp!

Nästa år giftervi oss, ett enkelt bröllop med buffé (catering) (italiensk eventuellt om ingen annan har förslag???) och tårta, ingen förrätt eller dessert.Vi ska vara i en festlokal som ligger i skogen och jag vill gärna ha lite vintagestil på det hela...Harköpt klänning och halsband redan...bifogar bilder...samt bilder på två buketter jag gillar...Känns bara som alltspretar...vilket färgtema kan ni tycka passarmed allt detta som bakgrund???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-03 18:57
    tre buketter menade jag! Sorry att texten är så konstig...mellanslagstangenten verkar streja emellanåt...

• Svar på tråden Färgtema....Hjälp!
  • Brudiframtiden

skorna....älskar den färgen...
  • Chicita

Har du kollat dansshoppen? 
    Där kan man ju köpa skor som dom kan hjälpa en att färga också 

• Brudiframtiden
    Chicita skrev 2012-06-03 19:32:27 följande:
    www.dansshopen.nu/shop/index.php?act=viewProd...

Byt ut det tunna satinbandet mot ett bredare (om du mailar dom och visar din inspirationsbild så kanske dom kan fixa det åt dig direkt)

Dansskor ska ju vara betydligt bekvämare att bära också Glad
    Tusen tack!!!! Inte så billiga men å andra sidan går de ju att använda sen också...
  • Chicita
    Brudiframtiden skrev 2012-06-03 19:35:03 följande:
    Tusen tack!!!! Inte så billiga men å andra sidan går de ju att använda sen också...
    Det var så lite så... Flört
    En vit sko håller sig ju inte lika fin som en som är i lite färg, även om den inte är så skarp i färgen. Så självklart kan du använda den sen också Glad

Dom ville ju ha färgprov, så om jag var som du så skulle jag gå ut och köpa lite drygt en meter av ett satinband i den bredd och färg jag ville ha rosetten i, och klippa av en bit och skicka med beställningen.
  • Brudiframtiden
    Chicita skrev 2012-06-03 19:38:16 följande:
    Det var så lite så... Flört
    En vit sko håller sig ju inte lika fin som en som är i lite färg, även om den inte är så skarp i färgen. Så självklart kan du använda den sen också Glad

Dom ville ju ha färgprov, så om jag var som du så skulle jag gå ut och köpa lite drygt en meter av ett satinband i den bredd och färg jag ville ha rosetten i, och klippa av en bit och skicka med beställningen.
    Låter som en bra idé! Tur det finns folk här som vet hur man ska bete sig för att hitta det man vill...när man själv inte har koll!
  • Chicita
    Brudiframtiden skrev 2012-06-03 20:25:34 följande:
    Låter som en bra idé! Tur det finns folk här som vet hur man ska bete sig för att hitta det man vill...när man själv inte har koll!
    Haha.. jag har sett skorna förut i en annan tråd så jag minndes rådet som någon annan gett då.
    Så jag ska nog inte ta åt mig hela äran *hehe* 
  • Brudiframtiden
    Chicita skrev 2012-06-03 20:32:08 följande:
    Haha.. jag har sett skorna förut i en annan tråd så jag minndes rådet som någon annan gett då.
    Så jag ska nog inte ta åt mig hela äran *hehe*
    Sånt ska du inte berätta...bara ta åt dig istället...
  • Tin

Vilken fin klänning! Hittade dessa bilder på "lyckliga frun" från ett turkos rosa vintage bröllop. Kanske något år det hållet du tänkt dig? :)

• Chicita
    Brudiframtiden skrev 2012-06-03 20:41:27 följande:
    Sånt ska du inte berätta...bara ta åt dig istället...
    Hmm... ok då 

Det var min idé bara min och ingen annans... OskyldigFlört 
Svar på tråden Färgtema....Hjälp!