• Brudiframtiden

Färgtema....Hjälp!

Nästa år giftervi oss, ett enkelt bröllop med buffé (catering) (italiensk eventuellt om ingen annan har förslag???) och tårta, ingen förrätt eller dessert.Vi ska vara i en festlokal som ligger i skogen och jag vill gärna ha lite vintagestil på det hela...Harköpt klänning och halsband redan...bifogar bilder...samt bilder på två buketter jag gillar...Känns bara som alltspretar...vilket färgtema kan ni tycka passarmed allt detta som bakgrund???

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-03 18:57
    tre buketter menade jag! Sorry att texten är så konstig...mellanslagstangenten verkar streja emellanåt...

• Svar på tråden Färgtema....Hjälp!
  • Brudiframtiden

fast med vita pärlor i själva smycket...
  • Brudiframtiden

har ingen underkjol på samt att den ska fixas till lite..
  • Brudiframtiden

Samma här..har ingen underkjol och den är ej tillfixad än..å har inga skor..hittar ni skor som passar till så hojta!
  • almostasmile

Kan ni inte ha "vintage" som tema? Blandade ljusa färger.
    Annars var det ju mycket rosa i buketterna. kanske kunde det vara något?

• Chicita

Jag skulle nog satsat på ljusa pasteller, men försökt hålla mig till två eller tre, max.
    Alla tre buketterna innehåller ju rosa och blått, så varför inte rosa och blåa pasteller mot en vit (creme eller ivory kanske) bakgrund?
    Din make och marskalker kanske kan ha blått och tärnorna rosa. Eller (faktiskt hellre) tvärt om, ifall killarna är modiga Flört 

• teddy

håller me föregående skrivare... typ gammelrosa skulle ju passa perfekt! :) 

• Brudiframtiden

Tack! Tar gärna emot fler förslag på saker som kan passa in.....har kikat efter rosa skor..har hittat en bild jag gillar men har svårt att hitta nåt liknande...

Svar på tråden Färgtema....Hjälp!