Chicita
Hej Chicita!!
Vill bara tacka för alla goda råd o 'braiga' tips du ger här på BT!! Kul att du hänger kvar, du anar nog inte hur mycket hjälp du ger oss!!
Tack för dina ord, du äger här på BT =)
Hej Chicita!!
Vill bara tacka för alla goda råd o 'braiga' tips du ger här på BT!! Kul att du hänger kvar, du anar nog inte hur mycket hjälp du ger oss!!
Oj hjälp... tack
Men glöm inte passionsblomman, aniara4, daniiel... och... oj det står still i huvudet på mig nu Skulle kanske sagt ingen nämnd - ingen glömd... Men nu nämde jag ju tre
Så förlåt till er jag har glömt...
Poängen är i alla fall att vi alla tillsammans, nya som gamla på forumet, bidrar till att det är så bra som det är här.
Det är inget som jag skulle klara utan dom andra. Skulle jag försvinna härifrån så skulle ni snart glömma bort mig för det finns så många duktiga och trevliga personer här
Höll helt på att missa den här tråden, slösurfade lite som jag brukar och såg helt plötsligt mitt nick i ämnesraden
Tack för att du tänkte på mig i alla fall
Hej Chicita!!
Håller med helt och hållet har tänkt samma sak många gånger tack ni vackra kloka kvinnor
Åh jag håller med! TACK!
Kan bara instämma!
Instämmer! Ni är underbara!
:)
Ja, Chicita och många andra här inne (tack för att jag blev omnämnd också hihi) är toppen och det är hur bra som helst att man kan få tips och hjälp här inne! :D
Kan bara instämda att alla nämnda och många fler här inne gör det här forumet till ett toppenställe att vara på :)
Japp! De finns alltid några kloka som har en tendens till att lugna stormarna och komma med infallsvinklar som ingen annan har och som vågar debattera och gör det på ett smakfullt och pedgagogiskt sätt! Dessutom för en språknörd som jag själv skriver ni kloka kvinnor grammatiskt korrekt! Jag blir så glad av er! :)
Instämmer med föregående! :D
Instämmer i det ni skriver! Det är tack vare alla vänliga råd och icke-måsten som gör att BT är så mycket trevligare att hänga på än familjeliv =)
Jag måste också instämma med det ni fört fram i den här tråden. När jag gifte mig för ett år sedan blev jag bortskrämd från BT av den hätska stämningen som då rådde, kändes faktiskt förfärligt att kvinnor ( för det är mest kvinnor på det här forumet) kunde bete sig så mot varandra. Men när jag nu härrom veckan slösurfade och kom in på BT blev jag lyckligt förvånad över att stämningen verkar vara så mkt bättre nu. Mer sansade diskussioner och inlägg...Och ni verkar vara ett gäng vars "nick" jag känner igen från tidigare som gör en stor insats för den fina stämningen =) Jättekul!
Instämmer
Instämmer!!