• Brud  vår 2012

Chicita

Hej Chicita!!

Vill bara tacka för alla goda råd o 'braiga' tips du ger här på BT!! Kul att du hänger kvar, du anar nog inte hur mycket hjälp du ger oss!! 

Tack för dina ord,  du äger här på BT =)

• Svar på tråden Chicita
  • Chicita

Oj hjälp... tack Solig

Men glöm inte passionsblomman, aniara4, daniiel... och... oj det står still i huvudet på mig nu Förvånad Skulle kanske sagt ingen nämnd - ingen glömd... Men nu nämde jag ju tre Oskyldig Så förlåt till er jag har glömt...
    Poängen är i alla fall att vi alla tillsammans, nya som gamla på forumet, bidrar till att det är så bra som det är här.
    Det är inget som jag skulle klara utan dom andra. Skulle jag försvinna härifrån så skulle ni snart glömma bort mig för det finns så många duktiga och trevliga personer här Solig

Höll helt på att missa den här tråden, slösurfade lite som jag brukar och såg helt plötsligt mitt nick i ämnesraden Tungan ute
    Tack för att du tänkte på mig i alla fall Solig

• hjgs
    Brud vår 2012 skrev 2012-05-29 22:17:50 följande:

Hej Chicita!!

Vill bara tacka för alla goda råd o 'braiga' tips du ger här på BT!! Kul att du hänger kvar, du anar nog inte hur mycket hjälp du ger oss!!

Tack för dina ord, du äger här på BT =)

håller med av dig och daniiel har jag fått många bra tips även om dom inte varit riktade till mig. det finns många kloka kvinnor här som kommer med bra tips, råd och uppmuntring
  • knyttan
    hjgs skrev 2012-05-29 22:35:18 följande:
    håller med av dig och daniiel har jag fått många bra tips även om dom inte varit riktade till mig. det finns många kloka kvinnor här som kommer med bra tips, råd och uppmuntring
    Ja hejja er! Bt-forumet skulle inte vara detsamma utan er! :)
  • 101112

Håller med helt och hållet har tänkt samma sak många gånger tack ni vackra kloka kvinnor

• vinterfrost

Åh jag håller med! TACK!

• FruSSE

Instämmer! Ni är underbara! Hjärta

• snowstars

Kan bara instämda att alla nämnda och många fler här inne gör det här forumet till ett toppenställe att vara på :)

• Lebendig

Japp! De finns alltid några kloka som har en tendens till att lugna stormarna och komma med infallsvinklar som ingen annan har och som vågar debattera och gör det på ett smakfullt och pedgagogiskt sätt! Dessutom för en språknörd som jag själv skriver ni kloka kvinnor grammatiskt korrekt! Jag blir så glad av er! :)

• Chicita
    Lebendig skrev 2012-05-30 10:17:06 följande:
    Japp! De finns alltid några kloka som har en tendens till att lugna stormarna och komma med infallsvinklar som ingen annan har och som vågar debattera och gör det på ett smakfullt och pedgagogiskt sätt! Dessutom för en språknörd som jag själv skriver ni kloka kvinnor grammatiskt korrekt! Jag blir så glad av er! :)
    Hehe... jag försöker, jag är ju själv intresserad av svenska språket. Speciellt ordens betydelse, och möjlighet att vända till och få andra betydelser eller dubbelbottnade betydelser på vissa meningar.
    Men jag använder ju talskrift mer än korrekt svenska, säkert till mångas förtvivlan Tungan ute 
    Försöker dock alltid skriva så att det är lätt att förstå, även om man givetvis kan feltolka i alla fall...

Något som jag själv tycker är bra annars, är att det finns många här som vågar göra annat än att säga "åh vad bra" om allt.
    Om man inte får veta att det faktiskt kan finnas någon som inte gillar brudöverlämning, cupcakes, lekar eller vad det nu kan vara för ämne som diskuteras så kan man få en stor chock på bröllopsdagen.
    Även om vissa tycker att man kanske är elak eller att det var onödigt att säga att man inte gillar en sak, så är det ju bra att få en tankeknuff så att man kan ta ett kvalificerat beslut baserat på mer än "jo men det är ju fint".

Har ju sett förtvivlade brudar som undrar om man måste ha lekar exempelvis. Och varför tror dom det? Jo för dom ser alla dom här "vilka lekar ska ni ha-trådarna" där det ibland kan se ut som att alla har lekar för annars blir det tråkig stämning och gästerna vill bara gå hem.
    (obs bara ett exempel, samma gäller ju för många andra saker som kan uppfattas som "måsten", typ festprogram eller save the date-kort, fri bar osv osv ).

Så för att sammanfatta - Det är bra att det finns folk med olika tycke och smak samt en annan synvinkel. Och att dessa vågar säga det, och kan säga det på ett bra sätt.
  • Joli84

Instämmer i det ni skriver! Det är tack vare alla vänliga råd och icke-måsten som gör att BT är så mycket trevligare att hänga på än familjeliv =)

• majflicka

Jag måste också instämma med det ni fört fram i den här tråden. När jag gifte mig för ett år sedan blev jag bortskrämd från BT av den hätska stämningen som då rådde, kändes faktiskt förfärligt att kvinnor ( för det är mest kvinnor på det här forumet) kunde bete sig så mot varandra. Men när jag nu härrom veckan slösurfade och kom in på BT blev jag lyckligt förvånad över att stämningen verkar vara så mkt bättre nu. Mer sansade diskussioner och inlägg...Och ni verkar vara ett gäng vars "nick" jag känner igen från tidigare som gör en stor insats för den fina stämningen =) Jättekul!

Svar på tråden Chicita