• Hanna05

Mytuxedo någon?

Någon som beställt från mytuxedo? Hur länge tog det innan ni fick varan? vart kom den? Till brevlådan eller posten eller vad?

Har beställt och pengarna har dragits men det har inte kommit något paket än!! Vi tog "economy" som frakt och det kunde ta 14 dagar..

• Svar på tråden Mytuxedo någon?
  • Cosy

Jag har köpt därifrån, det tog en vecka/ en och en halv. Fick avi och gick och hämnta den. Hur lång tid har det gått?

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Hanna05
    Cosy skrev 2012-05-21 09:36:03 följande:
    Jag har köpt därifrån, det tog en vecka/ en och en halv. Fick avi och gick och hämnta den. Hur lång tid har det gått?
    We did it on DreamHack. Geeky love
    Okej. Ja det har gått 9 dagar nu.. Kanske kommer i veckan då :)
  • daniiel

Vi beställde därifrån och vi fick hämta det på posten vid Eddahallen. Beställde en väst, kravatt och 4 slipsar. Alla var jättefina :) Jag tror att det tog ganska exakt 2 veckor innan det kom.

• Hanna05

Vi fick det idag ;) de körde hem det :P

• Soffij

Hej!
    Vi beställde en ganska billig vit väst till min m2b på vinst eller förlust. Vi tog economy och fick västen efter 6 arbetsdagar men totalt då 10dagar efter beställning pga röda dagar osv. Västen var stor i storleken och okej i utförandet, känndes lite tråkig i materialet och kanske inte den snyggaste i passform osv. Vi hade provat en stolek mindre i vår lokala affär och de hade inte större så vi beställde en stolek större och den blev jättestorTungan ute . Men vi fick precis vad vi betalade för! Glad

Lycka till!

Svar på tråden Mytuxedo någon?