• LillaC

Idag är det dags!

Vaknat en timma innan väckarklockan ringer och kan inte sova en blund till trots tunga ögonlock. Blivande maken sussar fortfarande sött och här sitter jag och försöker slå ihjäl tid så jag inte ska hinna bli alltför nervös. Väskan är packad, kläderna hänger framme, tårtan är hämtad, buketten har jag fått en tjuvkik på och den var så vacker att jag höll på att börja lipa inne hos floristen. Hur jag ska klara mig igenom en vigsel utan att storgråta övergår mitt förstånd . Skönt att få en liten lugn stund för snart börjar det rulla på med förberedelser av olika slag. 

Lycka till alla 19:e maj-brudar! 

• Svar på tråden Idag är det dags!
  • lovingyou

Vad underbart att dagen är kommen :) Grattis :)

Ja råd om gråtandet har jag inte, tror jag kommer gråta med på vår dag :D

Lycka till och njut idag:)

• ninisbrud

Underbart att din dag är här !! Alla Lycka Och Kärlek på er dag.

• Hanna05

Fantastiskt att er dag äntligen är här!! själv har man 3 mån kvar!! ;D Lycka till nu idag och NJUT! :) Hör gärna av er sen hur allt var och lägg in lite bilder :D

• CJIGBG

Lycka till med dagen! Hoppas ni får en underbar dag! Själva har vi en vecka kvar :)

• Blivande fru B

Åhh grattis som sjutton,hoppas ni får en magisk dag med massa kärlek Hjärta!

• nrkpgbrud

Önskar er en toppen dag Hjärta och glöm inte att njuta av dagen.

• gbg2012

Ha en fantastisk dag fylld med kärlek och sol! Vår dag är om två veckor. 

• Juli

Jag blir så rörd när jag läser ditt inlägg, jag kan verkligen tänka mig hur du känner det just nu!!

Stort grattis till er, och njut av er fina dag! Jag hoppas på lite uppdatering sen =)

Kramar

www.elliwoww.blogg.se

• CoG

Önskar er en fin dag fylld till höjden och bredden med kärlek!

• sollan

Grattis, lycka till och njut njut.Tyvärr går dagen för fort ;)

Fru Olsson sedan 120414 <3
Svar på tråden Idag är det dags!