Akjson skrev 2012-05-11 09:38:41 följande:
Tack alla.... På främby skulle man kunna kolla om man får slå upp ett tält tex på deras uteterass, då kan alla sitta där. Men jag tvivlar på att dom låter en ha egen bar. Dessutom är det rätt mycket folk där på sommaren eftersom campingen blir större och större och då är risken att festen störs av utomstående lite större. Jag har kollat Tyllsnäs lite... en kompis var där på bröllop för nåt år sen. Man måste va i "ladan" när man är så många och tydligen var det väldigt kallt där. Fast man kan väl ställa in nån gasolvärmare kanske. Tar tacksamt emot fler tips. Nån som vart på fest, haft fest/bröllop på Haganäs eller Rankhyttan?
Haganäs är jättefint. Men där får du inte ta med egen alkohol eftersom dom har serveringstillstånd.
Apropå kallt på Tyllsnäs...
Jag gjorde en tårta till en kollegas son som gifte sig där 2010-10-10 och dom var i ladan. Dom hade gasolvärmare och så hade dom köpt billiga fleecefiltar på rusta och hängt över stolsryggarna.
Meddelar man att man kommer att vara i en lada så tror jag att folk tar med sig en kofta eller liknande också