• Forumvärd

Läckraste ringen! Rösta och motivera

1                                                             2                                                                   3

Ringen!
    Är inte den bland det viktigaste man väljer.
    Den ska pryda sin plats på ens finger under förhoppningsvis många år framöver.
    Så- vilken av ringarna skulle du kunna tänka dig?
    Vilken är vackrast?
    Eller är det kanske så att du kan tänka dig alla ringar eller ingen av de tre?

Rösta och motivera i tråden Solig
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Läckraste ringen! Rösta och motivera
  • Lejonhjärta

1 var kanonfin! liknande en sån fast i vitt ska jag ha! =)

• SaJo1981

inte egentligen min smak nån utav dem men röstade på 2:an tyckte den var finast=)

• MajaStina

Tycker definitivt nummer 2 är snyggast! Liknar den jag ska köpa fast min är i titan. Det får gärna vara enkelt och stilrent fast gärna nåt lite bling oxå.

• FrökenCitron

Jag lägger min röst på nummer tre. Då den utstrålar elegans, dyr bar och modern.  Glad

Brud anno 2013
  • Denise0007

1:an - lite för mycket bling, bling. Lite brat.
    2:an - jättefin
    3:an - tantig (min farmor har en sån)

• filibustern

nr 2. jag är en person som tycker enkelt är bäst. :) slät, smidig.. det är enkelt. ^^ skulle helt klart kunna ha den. spela ingen roll vilket material. :)

• sossej

jag röstade på nummer 2, fast hade velat haft den i guld och utan sten. de andra två är fina men inga ringar som jag skulle bli särskillt exalterad över, åtminstånde inte på mina fingrar.

• Smulan

Våra förlovningsringar är i vit guld och våra vigselringar ska vara i titan med tre stenar så denna är ganska så lik våra kommande i stil=) mycket vacker alltså ;P

• Chicita

Ingen av ringarna är min stil.
    Det betyder ju inte att dom inte är jättefina när någon annan har dom. Men jag skulle inte valt någon av dom själv  

• Katta72

Jag röstar på nummer tre. Känns exklusiv och har mycket "bling". Är det inte det alla (nästan) tjejer vill ha på sitt finger???

• Heloise

1:an. Jag gillar bling, tycker att den är vacker och har en snygg modern infattning där hela stenen kommer till sin rätt. Jag skulle bära den med en tunn allians alternativt med en smal slät ring.

Den skulle nog inte uppfattas tacky om den satt på en kvinna som klär sig enkelt men välvårdat.
    Den skulle däremot se tacky ut på en kvinna med massor av smink, för tajta/korta kläder, sprutade läppar och hårförlägning

• TheD
    Katta72 skrev 2012-05-09 17:37:49 följande:
    Jag röstar på nummer tre. Känns exklusiv och har mycket "bling". Är det inte det alla (nästan) tjejer vill ha på sitt finger???
    Jo men ringen ska ju vara fin.... ;) Och ingen av dessa ringar är fina.
  • HalkatlaNr1

Helt klart nr 2.. Den ser så elegant ut.. De andra e lite väl mycket bling bling o ser billiga ut..

• Letizia

Ingen av ringarna. Men, vi alla är olika och därför vi alla har säkert den vackraste ring. Jag gillar inte så mycket diamamnter som "syns" och glittrar. Nummer 2.:a är lite maskulinisk och skulle passa till brudgummen.

Svar på tråden Läckraste ringen! Rösta och motivera