• Forumvärd

Läckraste ringen! Rösta och motivera

1                                                             2                                                                   3

Ringen!
    Är inte den bland det viktigaste man väljer.
    Den ska pryda sin plats på ens finger under förhoppningsvis många år framöver.
    Så- vilken av ringarna skulle du kunna tänka dig?
    Vilken är vackrast?
    Eller är det kanske så att du kan tänka dig alla ringar eller ingen av de tre?

Rösta och motivera i tråden Solig
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Läckraste ringen! Rösta och motivera
  • LoJ

Jag röstade att alla är fina och jag skulle kunna ha allihop. Men jag tycker nog att nr 3 är vackrast!

• tweety

Nr 2 men  jag skulle föredra den i rött guld istället.

• niriel

Jag vill ha en ring i rött guld i och för sig, men jag vill helst ha en med lite mindre mängd stenar än nr 3, lite smalare än ring 2 och hade jag haft ring 3 hade jag helt klart förstört den relativt omgående, den hade verkligen inte fungerat för mig varken i jobbet eller utanför. Så nej, alla är fina på sitt sätt men jag hade inte valt någon av dem.

• LovelyNr1

Jag fullkomligt älskar ring nr 2!! Den ringen är som klippt och skuren för oss! Vi är ett par som älskar den typen av smycke!
    Stilrent och snyggt!

"Med denna ring på på mitt finger lovar jag att den gör mig till den vackraste fru vareviga dag!"

• Sweetcc

Nr 2, helt klart!

Jag är inte gift och lär väl inte bli det inom det närmsta heller, men som så många andra drömmer jag mig bort!
  • pulmonate

Jag har valt en som liknar nr. 3. i förlovningsring (eller rättare sagt, min kille valde den med ganske mycket input ifrån mig). Som vigselring kommer jag nog bara att välja en helt vanlig slät vitguldsring! Tycker det blir snyggt ihop.

• utansläp

1:an. Klassisk, stilren, vacker. Tror inte den kommer att kännas daterad om några årtionden.

Argumentet att den är opraktisk köper jag inte för egen del. Jag brukar alltid ta av mig även förlovningsringen, som är helt slät, när jag arbetar med sådant som kan skada antingen ringen eller handen, om ringen är på.

Svar på tråden Läckraste ringen! Rösta och motivera