• Forumvärd

    Kärlek kärlek kärlek- tävla och vinn vigselring!


    Du har nu chansen att vinna en fin vigselring från Hedbergs Guld och Silver!

    Det enda du behöver göra är att ladda upp en bild i tråden!
    Bilden ska passa in i temat kärlek.
    Det kan vara i princip vad som helst bara bilden visar något som representerar kärlek för dig.
    Du får ladda upp så många bilder som du vill.
    Du måste äga rätten att publicera bilden.
    Skriv en kort motivering till din bild och varför just du borde vinna den vackra ringen.

    Tävlingen pågår t.om 16/5   och vinnaren presenteras den 17/3

    Lycka till!Solig

    Här kan du läsa mer om ringen:
    www.hedbergsguld.se/vigselring-fub017-p-4060....

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-17 10:02
    Observera!

    Vinnaren presenteras den 21/5. Tryckfelsnisse smög sig in i den tidigare texten
  • Svar på tråden Kärlek kärlek kärlek- tävla och vinn vigselring!
  • Sahara83

    Min sambo finns där för mig, han är en underbar pappa till våra barn & han var ett underbart stöd då min pappa gick bort i höstast. Han är mannen i mitt liv & jag vill gifta mig med han.

    Det vi har är äckta KÄRLEK & den blir bara starkare för var dag som går 


  • LindvallLarsson

    Här kommer mina kärleksbilder. Jag vill vinna vigselringen, eftersom vi ska gifta oss i september. Vi kommer att få en hektisk sommar med bröllopsplanering samt sommarjobb då vi kommer att vara ifrån varandra. Dessutom ska jag flytta iväg två månader innan bröllopet på grund av ett jobb som jag ska börja med en månad före bröllopet.

    1. Den här bilden föreställer mina två favoritmän i livet: min fästman och min brorson. De här två killarna förgyller mitt liv och får mig att skratta ända in i magen. Dom här killarna har också blivit bra kompisar ända sedan fästmannen kom med i familjen. <3 Kärlek är att umgås med de man älskar



     



    2. Den här skylten hittade jag en kväll när jag tog en promenad. Det är en skylt med ett pars namn, har använts som vägskylt för ett bröllop. Unikt att kunna lämna skylten kvar längs vägen även efter bröllopet. Det kan man kalla kärlek; att bevara det som är betydelsefullt även när festen är över... :)

     



    3. Inför vändagen bakade jag och min kollega med våra barn på jobbet. Det var en fin dag och bullarna blev fantastiskt goda. Kärlek är att göra något gott tillsammans.


     



    4. I en park några kilometer där jag bor, finns det många fina konstverk gjorda av metall och återanvänt material. Dessa djur hittar man i parken och det ser väldigt kärleksfullt ut :) Två ska man vara :)

     


     


     
  • Memmsan


    Efter det perfekta frieriet firades det med bubbel och familjen!
    Sambon gick ner på knä in för min familj och höll ett vackert tal, han hade plockat sju sorters blommer så att jag inte behövde drömma om min blivande, för han finns redan här. Det var vackert enkelt och precis som jag ville ha det. Därför förtjänar min sambo att vinna en ring så han slipper lägga ut för en ring, för det är väl vad traditionen säger att mannen betalar ;)
  • augusti2012

     
    Min motivering är: Kärlek för mig finn.s i olika sorter och är olika stark.
    Men på något sätt visar jag kärleken varje dag oavsett om det är till en boende på jobbet, familjen, djuren eller vännerna. Skulle bli jätte glad över denna vinst då vi gifter oss den 4/8.

    Kärleken mellan sonen och katten när sonen var sjuk. 
    Katten kryper upp tätt intill och vaktar sonen när han sover.




    Kärleken till sina ägodelar 



    Kärleken till naturen och mamma då han plockade blomma till sin mamma <3


    Kärleken och längtan till sommaren när vi håller på med våran båt <3

  • J8783

    Missade att skriva, att jag blir även utan förlovningsringen Obestämd Försökt men det går inte! Nu vet jag heller inte hur guld fungerar om man har nicke allerigl?

  • Syrinx
    FrökenCitron skrev 2012-05-03 21:58:09 följande:
    Motivering; Även om kärleken kommer att glimma utan guldring så skulle ringen helt klart sätta guldkant på vår tillvaro inför det stundande bröllopet. 
    Vackert! 
  • sommaren13


    Mina älskade söner träffas för första gången på ett år pga mitt ex inte lät mig ha mina barn samtidigt (dom har olika pappor). Det är sån kärlek mellan mina älskade barn och tårarna rann när dom fick krama om varandra för första gången på ett år.

    Ringen skulle betyda mycket för mig, då den alltid skulle påminna mig om all kärlek som finns runt omkring mig. Kärleken som min nya sambo ger mig, han stöttning i allt tråkigt som har hänt när det gäller mitt ex. Han finns alltid vid min sida.
  • Lady Namárië

    Det här är ovillkorlig kärlek. Aldrig har en katt älskat "sina" barn så mycket och varit så älskad tillbaka. Om det skulle gå at fråga honom om hans roll i familjen skulle han förmodligen utnämna sig själv till mamman (och mig till den lata barnflickan som han måste sjasa på hela tiden när hon inte tillmötesgår barnens önskningar snabbt nog ). Så här sover de ofta ihop, katten och barnen. Hjärtana på kudden är liksom pricken över i:et.



    Jag skulle vilja ha den vackra ringen och gravera in datumet för vår tioåriga bröllopsdag i den, tillsammans med textraden "Years from now" - från sången som spelades på vårt bröllop. Så här nästan tio år senare känns den ännu mer klockren.

    www.stlyrics.com/songs/d/drhook18813/yearsfromnow513336.html


     


     

  • chrpe


    Tycker denna bild talar för sig själv. Det är jag och Han för alltid, här ser man vår samhörighet, kärleken och ömheten som vi kommer bära med oss för alltid i nöd och lust!


     

  • chrpe


    Kärlek som man visar öppet genom att få hålla sin älskade i hand!
Svar på tråden Kärlek kärlek kärlek- tävla och vinn vigselring!