knyttan skrev 2012-05-02 18:31:33 följande:
Man kan köra sin egen variant också genom att bara ta lite BUS (Loreal har en gel som jag tycker är bra) och blanda med sin vanliga hudlotion, då kan man också bygga upp lite i taget, första dagen tar man bara en liten klick och sen ökar man på. Enligt min rfarenhet är det inte så bra att ta på varje dag, utan det är bättre att låta det gå några dagar emellan dock.
Jag har också provat Doves summer glow och rekomenderar den! Den ljusa varianten (light/fair) ger inte mycket färg alls, så det låter som du Juni 2012 använde den som är för människor med lite mörkare hud!
Tänk bara på att scrubba huden ordentligt först innan du går loss med BUS annars så blir det garanterat fläckigt!
Jag gjorde nu ett test.
Har torrskrubbat benen varje dag över helgen (de var inte torra och fnasiga innan heller, jag smörjer rejält ca 2 ggr/v annars) och igår köpte jag en ny flaska (så det inte var min som var gammal eller något) Dove Summer Glow Fair to Normal skin (den ljusare av de två flaskorna!), smorde ett tunt lager på båda benen, masserade in det noga och länge, stod upp och kollade på tv en lång stund så benen verkligen kändes torra innan jag la mig.
Japp, flammigt, randigt och tja, zebra-look, haha! Ingen kort kjol som visar benen idag inte