Inlägg från: Macy |Visa alla inlägg
  • Macy

Hjälp,osämja,hur göra med tärnornas klänningar!

Jag håller helt med Brideo, lös problemet! Det tar upp alldeles för mycket energi att ha konfilkter runt sig!

Jag och mina tärnor har tillsammans kommit fram till en färg och klänning som de känner sig fina i. Från början hade jag tittat ut en klänning, men de sa båda två att de inte gillar färgen så vi hittade en annan som båda två tyckte var toppenfin och passade bådas figurer. Även om det är en ära för dem att få vara mina tärnor så ser även jag det som en stor ära att de vill vara mina tärnor och ställer upp och hjälper till och lägger ner mycket tid inför vårt bröllop. Därför ser jag det som en självklarhet att jag betalar både klänning och bukett. De skulle ju inte köpt den klänningen om det inte var för mitt bröllop, dessutom vill jag att de ska känna sig fina och utvalda.

Jag vet och misstänker att de säkert kommer ha utgifter i form av möhippa och transportkostnad på bröllopsdagen och framförallt så vill jag visa hur mycket jag uppskattar deras engagemang på vår dag.

Svar på tråden Hjälp,osämja,hur göra med tärnornas klänningar!