• sho

Någon som vet något om Indo Nordic ?

Hej!
    Är de någon som har någon erfarenhet med Indo Nordic http://www.indonordic.se/ ?
    Har varit in på en utav deras butiker i Stockholm och hittade två ringar jag kunde tänka mig, men jag skulle vilja veta om någon annan har köpt sin ring där & vad ni/du tycker om den, är ni/du nöjda osv..

Hoppas någon kan hjälpa mig!

• Svar på tråden Någon som vet något om Indo Nordic ?
  • IoannaM

Hej!

Vi köpte en diamantring därifrån för 1 månad sedan i Solna. Det var precis vad jag ville ha! De har jätte bra priser, vi köpte det för 10000. Det är i rött guld med totalt 0,50 ct, alltså mycket billigare än på andra butiker (vi har kollat överallt). De har 6 månaders garanti och under 3 år kan man kolla stenar och rengöra 2 gånger grattis. Äktenhetsintyg medföljer.
    Jag är jätte nöjd med köpet!
    Lycka till!
    Ioanna

• daniiel

Vi köpte tre ringar därifrån, dock i silver och inga diamanter. Två släta med gravyr och en helallians med CZ-stenar. Vi är mer än nöjda. Ringarna är superfina, gravyren är fin, allt var billigt och snabb leverans. Vi beställde från hemsidan. Jag har inget negativt att säga :)

• Five year engagement

puffar då vi funderar på att köpa därifrån. åker nog till deras butik i gbg isåfall, för feg att beställa från hemsidan..

tycker infon om ringarna är dålig, står inte alltid vad bredden är m.m. så vill se innan jag köper...

skriv era upplevelser!!  

• Lindan

Hoho... nu var det ett tag sen denna tråd skapades dock... 

men undrar samma sak. Intresserad av era erfarenheter! :) 

Svar på tråden Någon som vet något om Indo Nordic ?