• gto

gitarrist till vigsel

Hej alli hoppa
     Vi ska gifta oss om ett år och ligger väldigt långt fram i förberedelserna. Vi har fixat en sångerska men hon önskar komp av gitarr. Vi vet inte vart vi ska vända oss. Någon som har tips ?? vad kan det kosta.??

• Svar på tråden gitarrist till vigsel
  • aurum

Lokala musikskolan är mitt tips. Där brukar det finnas gott om talanger Glad

• daniiel

Även gymnasiet, de som går estetisk musik, går ju att kontakta :) Ska ni gifta er kyrkligt, så kolla med församlingen, de brukar kunna komma med tips. Annars fråga runt bland släkt och vänner och deras vänner. Ja, samt kolla tex Blocket och liknande :)

• gto

Tack för alla tips. Tog kontakt med nacka musikskola med en lärare som själv gärna ville spela men inget är säkert. om det är någon som har mer tips så hjälp mig gärna. Hjärta

• gto
    Cantaton skrev 2012-04-13 20:25:58 följande:
    Vilken prisnivå ungefär tänker ni er?
    Ja typ runt 1000 kr svårt att säga
  • ElinFalk85

jag skrev ett inlägg om min bror som är en känd musiker och som spelar just gitarr. tyvärr togs det bort, men jag tror att jag har skickat ett mail till dig. om du är intresserad så maila mig om du inte fick hans uppgifter =).

• gto
    ElinFalk85 skrev 2012-04-13 21:45:22 följande:
    jag skrev ett inlägg om min bror som är en känd musiker och som spelar just gitarr. tyvärr togs det bort, men jag tror att jag har skickat ett mail till dig. om du är intresserad så maila mig om du inte fick hans uppgifter =).
    Hej
    Ja jag såg det. Det låter som han kan va jätte dyr din bror, och väldigt upptagen, vad skulle ha vilja för att hjälpa oss?
  • ElinFalk85
    gto skrev 2012-04-13 22:45:36 följande:
    Hej
    Ja jag såg det. Det låter som han kan va jätte dyr din bror, och väldigt upptagen, vad skulle ha vilja för att hjälpa oss?
    det vet jag inte, jag får han ju gratis ;)
    ring honom och fråga, han är väldigt snäll och trevlig, hälsa att lillasyster elin har rekomenderat.
    som sagt skadar inte att fråga honom.
    testa =)
  • gto
    Koloratur skrev 2012-04-13 21:06:50 följande:
    Var står bröllopet?
    Bröllopet kommer vara i tyresö sthlm.
  • gto

Åh det är jätte svårt att hitta någon som vill kopa som inte tar så mycket...

• gto
    gto skrev 2012-04-22 16:22:39 följande:
    Åh det är jätte svårt att hitta någon som vill kopa som inte tar så mycket...
    kompa menar jag.
  • Cattis77

Kantorn i kyrkan kommer att kompa våra solister, har du kollat med henne/honom?

• gto
    Cattis77 skrev 2012-04-22 18:03:46 följande:
    Kantorn i kyrkan kommer att kompa våra solister, har du kollat med henne/honom?
    Vi ska gifta oss borgligt
Svar på tråden gitarrist till vigsel