• Star03

Näbbkläder, smycken mm

Hej, två av mina nära vänner gifter sig i år och jag och min familj är involverad i planeringen av båda :) Bland annat ska mina barn vara näbbar vid det ena bröllopet. Jag blir jätteglad om ni har tips på var man kan leta näbbklänning/accessoarer till dottern 7 år och finkostym/käpp/paraply till sonen 5 år. Gärna på nätet! Goda erfarenheter från er är jättesnällt!

• Svar på tråden Näbbkläder, smycken mm
  • daniiel

Det finns ju en uppsjö av kinaföretag som syr upp brudklänningar, men ofta också näbbklänningar. Då kan man välja färg helt själv. Sedan finns det ju andra sidor också, tex dessa, www.littlefairies.se/ och www.littleprincess.se/shop/

Men även i vanliga butiker, tex HM, Lindes, Kappahl osv brukar det ibland gå att hitta. Jag köpte dotterns näbbklänning på Lindex förra sommaren. Även Ellos och Halens brukar ha en del. Ja, även hos Nelly kan det vara värt att kika.

• scochjt

Våra killar 2 och 4år ska vara våra näbbar. Finns ju massor att hittapå ebay. Men jag har beställt på www.festingen.se Så nu väntar jag med spänning :)

• Sarus
    http://www.ellos.se/d/Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/Vertbaudet/_/N-1z141qqZ1z14164?Nr=354829
    www.ellos.se/d/Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/Vertbaudet/_/N-1z141qqZ1z14164
    www.ellos.se/d/Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/Vertbaudet/_/N-1z141qqZ1z14164
    www.ellos.se/d/Overdelar-Klanningar-tunikor-Klanningar/Vertbaudet/_/N-1z141qqZ1z14164Z1z141ll
    www.hm.com/se/product/97956?article=97956-C#article=97956-C

några förslag
  • Star03

Tack för alla förslag hittills! Jag har också kollat på festingen, sett att de har fina grejer till pojkar till exempel. Bland annat västar i olika färger. Sen föll jag för de fina näbbkorgarna som de har, kanske blir det nån sån :) Sen har jag hittat jättesöta barnsmycken som kan funka som näbbsmycken på www.novaparldesign.se , även i rosa som passar in i färgskalan här. Tur jag har gott om tid att hitta, har ju precis fått reda på detta, kommer kolla vidare...

• Star03

Jättetack för alla fina tips! Verkligen kul att söka runt efter det som kan passa bäst! Tur man har lång tid på sig innan det är dags.... Kram

• millemill

är det någon som vet var man kan hitta roliga flugor till pojke??

• Sofia01
    millemill skrev 2012-06-01 09:19:15 följande:

är det någon som vet var man kan hitta roliga flugor till pojke??

Jag hittade mina flugor på www.elegantkids.se
    De har även en hel del näbbklänningar och ksotymer till barn. :)
  • millemill

Hittade fluga+hängslen till både mannen och sonen på Etsy! Kanonfina!! Ett tips!

Svar på tråden Näbbkläder, smycken mm