Lösögonfransar eller inte?
Hej
Är i valet och kvalet om jag ska använda lösögonfransar til vigseln. Hur gjorde Ni? Var ni au naturell inom det område, eller körde ni med lösögonfransar?
Hej
Är i valet och kvalet om jag ska använda lösögonfransar til vigseln. Hur gjorde Ni? Var ni au naturell inom det område, eller körde ni med lösögonfransar?
Såklart man ska ha ögonfransar!
Fast jag tänkte ha sånna där som man fäster ett par fransar i taget, som små vippor, flera st i yttre halvan av ögat. Det blir fint och ser naturligt ut.
Jag hade "halvfrans" om man nu kan kalla det så
Man fäster den bara från mitten av ögat och till yttre ögonvrån
Jag lär inte ha lösögonfransar.
Har rätt ok fransar som det är och sen vill jag inte sitta på salongen halva dagen.
Skulle jag sätta dit dom själv så hade jag säkert kladdat och fått klister i ögat
Ingat jag tänker ha iallafall..... Gillar att brudsminkning ser så naturligt ut som möjligt, dvs inte som en festsminkning. Sen är klart om man har mkt korta fransar kanske man vill hjälpa till lite.....
Jag har inte bestämt mig.
Ni som ska ha det, sätter nån av er på de själva? Målar man mascara på sina egna först innan man sätter de på fejkögonfransarna eller sätter man på fransarna på omålade ögon och målar mascara sen??:)
Tack! Bra tips!
Hur gör man för att den inre biten inte ska böja upp sig efter ett tag? Har alltid problem med det när jag haft LÖ..
Hur gör man för att den inre biten inte ska böja upp sig efter ett tag? Har alltid problem med det när jag haft LÖ..