• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Syllis 2012
    Vensku skrev 2012-06-04 21:07:20 följande:

Så här såg det ut när vi gifte oss förra lördagen.. väntar med spänning på att få se bilderna fotografen tog..
    Vad fina ni ärGlad
  • Monami2012
    nilssonns skrev 2012-06-03 21:18:40 följande:
    Denna gifte jag mig i!

Underbart vacker klänning! Får man fråga vad är det för modell?
  • nilssonns

Monami: romantica by devon eller något sånt tack!!!

• m2012

Här är jag i min enkla men ack så fina klänning :) Boleron köpte jag separat från Etsy
  • Goabullen

Här kommer min klänning som jag ska ha på min dag! Den är lite lång och ska sys upp bara
    Eller jag är 95% säker Har en till klänning hemma så jag velar lite Eventuellt har jag denna på vigseln och den andra på festen - får se

• Chicita

Vilken fin klänning Goabullen Solig
    Vad är det för den andra klänning du funderar på?

Den där boleron såg ju ut som om den var gjord för klänningen m2012 Glad 

• m2012
    Chicita skrev 2012-06-05 15:15:11 följande:
    Den där boleron såg ju ut som om den var gjord för klänningen m2012 Glad 
    Visst gjorde den :) Den kom hem 1 vecka innan bröllopet och jag hann inte prova den ihop med klänningen för än bröllopsdagen så det var ett lyckat köp!
  • Chicita
    m2012 skrev 2012-06-05 15:16:39 följande:
    Visst gjorde den :) Den kom hem 1 vecka innan bröllopet och jag hann inte prova den ihop med klänningen för än bröllopsdagen så det var ett lyckat köp!
    Härligt när bitarna bara faller på plats sådär Glad
  • Goabullen

Chicita skrev 2012-06-05 15:15:11 följande:Vilken fin klänning Goabullen Solig
    Vad är det för den andra klänning du funderar på?

Tack Chicita! Denna är den andra jag funderar på..

ack Chicita!! Det här är den andra.. Men då jag ska ha vintagebröllop passar den andra bättre in på temat. Sen är den lite mer bekväm och bära Båda måste sys till lite - denna är lite för lös i ryggen..

Nu hamnade bilden lite knepigt.. Men men
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D