• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Beccastina

Josefina på sid 36 tror jag har en likadan

• Beccastina

haha såg nu igen att det var josefina som lagt upp här nu dessa bilderna, jaja det är bara att ni andra ignorerar mig för läsa kan jag tydligen inte :P

• Beccastina

Kan ju roa mig med att fråga vad ni andra tycker jag ska ha till min klänning.. e rädd för att armarna ska se feta ut :(

• Chicita
    Beccastina skrev 2012-07-04 18:18:55 följande:
    Kan ju roa mig med att fråga vad ni andra tycker jag ska ha till min klänning.. e rädd för att armarna ska se feta ut :(
    Tycker att det var jättefint som det är.
    Om du tycker att armarna ser tjocka ut så behöver du ju ha något där ärmen slutar strax ovanför eller strax under armbågen annars riskerar du att markera bredaste delen av armen och då ser dom ännu bredare ut.

Tycker inte att du har något att dölja, så om det inte är för värmens skull så skulle jag skippa något.
    Eventuellt en annan slöja som faller framåt lite, så att du på så sätt döljer armen lite under själva vigselakten 
  • 1700tal
    Beccastina skrev 2012-07-04 18:00:36 följande:
    om jag inte minns fel så e de lisapi (stavar hon så??) som har en likadan klänning
    Nej, Lisapi har en blue by enzoani. Förvisso ganska lik.
  • ajmb

Sitter här och har precis kollat igenom hela tråden....
    Ohhh vad känslomässig man är ...24 dagar kvar...

GUUUUUUUUD vad fina ni är allihopa...

Detta är min klänning...har dock inget kort med mig i den ännu...ska prova den i veckan lovar att lägga upp ett kort då.

Närbild på toppen

Skorna som jag ska ha till

Tyvärr så gör sig inte klänningen rättvisa på bild.
    Irl så skimmrar den i grönt och blått... 
  • Linda L
    Josefina skrev 2012-07-04 15:44:13 följande:
    Å tack, vad glad jag blir!! Det var så svårt att välja, men nu känner jag verkligen att jag hittat rätt, den här klänningen är jag Kyss

Nu blev jag nyfiken på vem som också har en likadan klänningen!! Måste kolla upp, jättekul att vi har samma. 
    Den heter Selecta från märket la Sposa 
    Vad ska du ha för klänning?
    Jag har några favoriter men bröllopet är nästa sommar så jag har tid på mig Cool
    men denna är en stoorfavorit!
    vart köpte du den, är den äkta eller  kina företag?  isf vilket? Glad
  • Beccastina
    Chicita skrev 2012-07-04 18:52:03 följande:
    Tycker att det var jättefint som det är.
    Om du tycker att armarna ser tjocka ut så behöver du ju ha något där ärmen slutar strax ovanför eller strax under armbågen annars riskerar du att markera bredaste delen av armen och då ser dom ännu bredare ut.

Tycker inte att du har något att dölja, så om det inte är för värmens skull så skulle jag skippa något.
    Eventuellt en annan slöja som faller framåt lite, så att du på så sätt döljer armen lite under själva vigselakten 
    tack :) jag har jätte svårt att bestämma mig.. hittar ju inga boleros eller liknande som jag tror skulle passa heller så det gör inte saken lättare :/..
  • Chicita
    Beccastina skrev 2012-07-04 20:26:21 följande:
    tack :) jag har jätte svårt att bestämma mig.. hittar ju inga boleros eller liknande som jag tror skulle passa heller så det gör inte saken lättare :/..
    Några förslag om du absolut vill ha en (har inte tagit hänsyn till pris, utan bara stil)
    http://www.etsy.com/listing/98546954/hand-knit-crochet-white-wedding-shrug?ref=sr_gallery_30&ga_search_query=wedding+lace+bolero&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_page=3&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadewedding+lace+bolero

www.etsy.com/listing/98698726/lace-bolero-french-alencon-lace-white&sref=sr_b10abfd417d20d7126c72a47305014edf44261ecacb682fe38a9338831998921_1341426706_14251347_bolero&ga_search_query=wedding+lace+bolero&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_ref=auto3&ga_search_type=handmade

http://www.etsy.com/listing/100804535/bridal-shrug-wedding-lace-bolero-light?ref=sr_gallery_5&ga_search_query=wedding+lace+bolero&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_ref=auto3&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadewedding+lace+bolero 

http://www.etsy.com/listing/85158080/lace-fashion-knitted-ecru-wedding?ref=sr_gallery_22&ga_search_query=wedding+lace+bolero&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_ref=auto3&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadewedding+lace+bolero

http://www.etsy.com/listing/76784724/34-sleeve-bridal-shrug-re-embroidered?ref=sr_gallery_10&ga_search_query=wedding+lace+bolero&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_min=0&ga_max=0&ga_page=2&ga_search_type=handmade&ga_facet=handmadewedding+lace+bolero 
  • Tvilling77

Vilken rolig tråd! har kollat igenom hela! Här är min som jag är jätte nöjd med!! 

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D